تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 12:33
کد خبر : 25158

گیلان با دو نماینده در لیگ ۹۶ بسکتبال کشور

گیلان با دو نماینده در لیگ ۹۶ بسکتبال کشور

گیلان لیگ ۹۶ بسکتبال کشور را با دو نماینده پیگیری خواهد کرد علیزاده مشاور عالی هیئت بسکتبال گیلان : با دستور دکتر رفیعی با قدرت از حضور دو نماینده بسکتبال گیلان حمایت خواهد شد. سال ۹۶ را می توان تولدی دوباره در بسکتبال دیگر خواند . در مدت غریب به ۴ ماه هدایت بسکتبال استان

گیلان لیگ ۹۶ بسکتبال کشور را با دو نماینده پیگیری خواهد کرد
علیزاده مشاور عالی هیئت بسکتبال گیلان : با دستور دکتر رفیعی با قدرت از حضور دو نماینده بسکتبال گیلان حمایت خواهد شد.
سال ۹۶ را می توان تولدی دوباره در بسکتبال دیگر خواند . در مدت غریب به ۴ ماه هدایت بسکتبال استان گیلان توسط دکتر رفیعی و همکارانش شاهد حضور جدی و موفق تیمهای رده های سنی در قهرمانی باشگاههای کشور و البته موفقیت شایسته دختران و پسران نوجوان ، حالا پس از غریب به ۶ سال صدای صوت داوران در پاییز و زمستان شنیده خواهد شد و گیلان مهیای حضور در لیگ های کشوری بسکتبال خواهد شد . ظرفیتی که در گیلان وجود داشت و تنها بدلیل حامیان مالی در سکوت منجر به هدر رفتن استعدادهای استان می شد .
اما بالاخره انتظار به سر رسید و علیرضا علیزاده مشاور عالی هیئت بسکتبال استان گیلان در قرعه کشی حاضر شد . تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران از ساعت۱۱ صبح یکشنبه ۱۶ مهر ماه میزبان قرعه کشی لیگ دسته ۲ کشور و لیگ زیر ۲۳ سال کشور بود .
علیرضا علیزاده مشاور عالی هیئت بسکتبال استان گیلان با اعلام اینکه تیم در زیر ۲۳ سال قهرمانی کشوربا اعلام آمادگی ۱۴ تیم قرعه کشی شد ، افزود :
در لیگ زیر ۲۳ سال در دو گروه شمال و جنوب دسته بندی شده و گیلان در گروه A با آرارات تهران ، هیئت بسکتبال اصفهان ، هیئت بسکتبال کردستان ، مانیزان کرمانشاه و نبوغ بسکتبال اراک هم گروه خواهد بود .
علیزاده در خصوص دیگر نماینده گیلان افزود : ملوان نیروی دریایی بندر انزلی قرار است در لیگ ملی حاضر باشد و طبق هماهنگی با تربیت بدنی نیروی دریایی بندر انزلی و البته تاکید حضور هر دو نماینده در لیگ های کشور قرار شد ملوان در لیگ دو هم حاضر باشد تا در صورت برگزار نشدن لیگ ملی در دسته ۲ باشگاه های کشور حاضر باشد .
مشاور هیئت بسکتبال افزود :در لیگ دو استقبال خوبی شد و ۲۴ تیم اعلام آمادگی کردند که در ۶ گروه ۴ تیمه به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو تیم صعود خواهد کرد . که بر این اساس شهرداری آذر شهر، کسری تبریز و عقاب تهران و ملوان نیروی دریایی بندر انزلی با هم به رقابت خواهند پرداخت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.