تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 13:28
کد خبر : 22988

متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی گیلان ثبت نام کنند

متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی گیلان ثبت نام کنند

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: سامانه کانون های تبلیغاتی، توسط معاونت مطبوعاتی وزارتخانه راه اندازی شده و متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی استان می توانند ثبت نام کنند.

حسین ابراهیمیان افزود: با تکمیل و راه اندازی سامانه کانون های تبلیغاتی توسط معاونت مطبوعاتی وزارتخانه و مرتفع شدن موانع پیشین، متقاضیان می توانند از اول شهریورماه امسال با مراجعه به این سامانه به نشانی اینترنتی www.e-tablighat.ir نسبت به ثبت نام و پیگیری تمامی مراحل صدور و تمدید پروانه بصورت الکترونیک اقدام کنند.
وی با بیان اینکه گاه تبلیغات خود ابلاغ پیام است، اظهار کرد: کانون های تبلیغاتی و آگهی استان از پیشگامان کارهای فرهنگی و عام المنفعه هستند .
وی با تاکیدبر اینکه کانون های تبلیغاتی در فرهنگسازی نقش آفرین هستند گفت: تبلیغات در گذر زمان تغییرات زیادی داشته و امیدواریم با پیشرفت های شگرف در عرصه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، شاهد به وجود آمدن شکل های نوین و مثمرتری از تبلیغات باشیم.
ابراهیمیان با بیان اینکه از این پس هرگونه اقدام در حوزه کانون های آگهی و تبلیغاتی تنها از طریق سامانه گفته شده انجام می شود، یاد آور شد: تمامی کانون های آگهی و تبلیغاتی در استان و سراسر کشور، می بایست با ثبت نام در این سامانه نسبت به ارائه تقاضا و پیگیری امور مربوطه اقدام کنند.
وی افزود: آن دسته از متقاضیان که پیش از این برای اخذ پروانه اقدام کرده اند و در آزمون استانی پذیرفته شده اند، پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه نیاز به شرکت در آزمون اینترنتی ندارند و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به صدور پروانه آنان اقدام خواهد شد.
در زمان حاضر ٣۵١ کانون آگهی و تبلیغاتی در استان فعالیت می کنند که ٢١٠ مورد آن در رشت استقرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.