تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:15
کد خبر : 22932

قدردانی مسئولان گیلان از خبرنگاران استان

قدردانی مسئولان گیلان از خبرنگاران استان

به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، مسئولان گیلان با برگزاری مراسم های مختلفی، از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان قدردانی کردند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در نشست قدردانی از خبرنگاران حوزه پارک علم و فناوری استان در رشت گفت: نقدهای عادلانه و منصفانه خبرنگاران را که ما را به اهداف مجموعه هدایت کند، می پذیریم.
مجید متقی طلب با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در تنور افکار عمومی و اینکه مجامع علمی استان نیاز به کمک این قشر دارد، اظهار داشت: اسلحه ای به عنوان قلم که در دست خبرنگاران است، می تواند در ترویج و فرهنگ سازی بسیاری از مسایل از جمله حمایت از پارک علم و فناوری موثر باشد.
وی در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان این که مسایل مربوط به توسعه بایستی بر پایه علم و دانش باشد، افزود: جهان به این سمت می رود، از ابتدا نیز موضوع علم و دانش و فناوری اصل بود که بایستی برای ما نیز در اولویت باشد.
متقی طلب خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ قانون شرکت های دانش بنیان در استان شروع به فعالیت کرده که از سال قبل، استاندار گیلان دستور تشکیل کارگروه برای توسعه شرکت های دانش بنیان را داده است.

** امام جمعه آستارا: مسئولان با خبرنگاران همراه باشند
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در نشست رسانه ای با خبرنگاران آستارا گفت: مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی جهت آگاهی و تنویر افکار عمومی باید با خبرنگاران رسانه های گروهی همراه باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ، خبرنگاران را چشمان تیزبین و آگاه جامعه خواند و اضافه کرد: حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب از وظایف خبرنگاران است و اگر خبرنگاری در ایران در این محور حرکت کند، نامش نظیر شهید صارمی جاودانه خواهد ماند.
وی ادامه داد: به تازگی در فضای مجازی در مورد تالاب استیل انتقاداتی مطرح است، در حالی که این طرح گردشگری با حفظ ارزیابی های زیست محیطی می تواند برای آستارا مفید باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.