تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 16:28
کد خبر : 22884

همایش شناخت رشته های دانشگاهی برای داوطلبان مجاز در دانشگاه گیلان

همایش شناخت رشته های دانشگاهی برای داوطلبان مجاز در دانشگاه گیلان

رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری همایش شناخت رشته های دانشگاهی با عنوان آینده ام برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۶ در این دانشگاه خبر داد.

سیداحمد رضی روز دوشنبه درباره چگونگی برگزاری این همایش در دانشگاه گیلان، افزود: این همایش با هدف گردآوری شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۶ و معرفی صحیح رشته های دانشگاهی در گروه های مختلف و معرفی امکانات دانشگاه گیلان از ۲۱ تا ۲۳ مرداد در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.
وی با بیان این که دانشگاه گیلان با همکاری موسسه نوآوری و فناوری مارلیک نسبت به برگزاری پنجمین همایش شناخت رشته های دانشگاهی اقدام می کند، اظهار کرد:امسال نیز مانند سال های گذشته چهره‌ های برتر کنکور، دانشجویان موفق، کارآفرینان و اساتید دانشگاهی برجسته از مهمانان و سخنرانان این همایش هستند.
وی با بیان این که در این همایش هر رشته توسط یک دانشجوی سال آخر موفق، یک استاد برجسته و یک کارآفرین یا شاغل آن رشته دانشگاهی تشریح می شود، افزود: علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند از طریق وب سایت ww.Ayandeam.Marlik.orgاقدام کنند.
وی یادآور شد: معرفی ظرفیت های دانشگاه گیلان برای اطلاع تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دو برنامه زمان بندی شامل امروز دوشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری و چهارشنبه ۱۸ مرداد نیز حدود ساعت ۵۰ : ۲۰ از طریق صدا و سیمای استان گیلان شبکه باران پخش می شود.
کنکور سراسری سال ۹۶ با رقابت حدود ۳۰ هزار داوطلب در استان گیلان برگزار شد.
بر اساس آخرین آمار، بیش از ۱۸ هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند.
نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۶ دیروز اعلام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.