تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:53
کد خبر : 22721

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان: رسانه ها موظف به بیمه نیروهای خود هستند

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان: رسانه ها موظف به بیمه نیروهای خود هستند

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان بیان کرد: مدیران رسانه موظف به بیمه نیروهای خود هستند و این موضوع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تاکید است.

کریم خورسندی افزود: خانه مطبوعات گیلان در راستای حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان ، در یک سال اخیر پیگیر بیمه آنان بوده و از طریق صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان مشکل بیمه ای بسیاری از آنان را حل و فصل کرده است.
وی یادآور شد: با مساعدت استاندار گیلان هزینه بیمه تکمیلی سال گذشته خبرنگاران به طور صددرصد پرداخت شد و امسال نیز موافقت پرداخت هزینه بیمه تکمیلی از سوی ایشان اخذ شده است .
خورسندی ادامه داد: همچنین اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران ، برگزاری کلاس های روزنامه نگاری ، اهدای بسته های حمایتی به بسیاری از خبرنگاران و رسیدگی به امور درمانی تعدادی از فعالان رسانه ای و… از دیگر اقدامات خانه مطبوعات گیلان بوده است.
خورسندی با تبریک فراررسیدن روز خبرنگار – هفدهم مردادماه – بیان کرد: مراسم روز خبرنگار امسال با تاکید بر تجلیلی شایسته از هویت خبرنگاری و همچنین پدید آوردن فضایی دوستانه تر ، برگزار می شود.
وی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بیش از ۵۰۰ خبرنگار فعال استان با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان و مدیران استان در تالار بزرگ ماه عسل واقع در ابتدای جاده رشت به انزلی تجلیل می شوند.
وی ادامه داد: همچنین دو تن از منتخبان رسانه ها و مطبوعات استان به نمایندگی از جامعه رسانه ای گیلان به بیان خواسته ها و مشکلات این حوزه خواهند پرداخت.
تجلیل از پیشکسوتان مطبوعات استان ، رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس و برنامه های فرهنگی از دیگر طرح ریزی های انجام شده برای روز خبرنگار امسال است.
حدود ۸۰۰ خبرنگار در گیلان فعال هستند که ۴۰۰ نفر از آنان، عضو خانه مطبوعات گیلان هستند.
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افعانستان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.