تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 14:16
کد خبر : 22479

“مسیرهای تندرستی” در حاشیه شهرهای استان گیلان تعریف شود

“مسیرهای تندرستی” در حاشیه شهرهای استان گیلان تعریف شود

استاندار گیلان گفت: پروژه‌های مربوط به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری توسط شهرداری‌های استان در حاشیه شهرهای گیلان تعریف شود.

محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای ورزش‌های همگانی استان گیلان در رشت اظهار داشت: بحث اهمیت ورزش‌های همگانی برکسی پوشیده نیست و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی که موثر در امر سلامتی است نیز توجه شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در جلوگیری از اعتیاد دارد بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای عاری از اعتیاد, بزه اجتماعی, افسردگی و خودکشی داشته باشیم باید به ورزش توجه ویژه داشته باشیم.

نجفی تصریح کرد: خوب است  مکان‌های تندرستی در حاشیه شهرهای استان گیلان تعریف شود و این موضوع به شهرداری‌های استان ابلاغ شود که پروژه‌های چند کیلومتری برای پیاده روی و دوچرخه سواری تعریف کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی خوبی در پارک شهر رشت برگزار می‌شود اعلام کرد: بسیاری از اقدامات باید از طریق بخش خصوصی انجام شود و برای اجرا حتماً باید بخش خصوصی ورود کند زیرا این کار از عهده دولت خارج است.

نجفی افزود: به‌طور مثال در یک روستای بدون بیکار جوانی با استفاده از وام خود اشتغالی زمین ورزشی راه اندازی کرد و با اجاره آن در ساعات مختلف منجر به درآمدزایی شد در صورتی‌که دولت به‌ این راحتی نمی‌تواند این اقدام را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.