تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 14:21
کد خبر : 22395

چهار بیمارستان دولتی گیلان در ارزیابی ملی ارتقاء درجه یافتند

چهار بیمارستان دولتی گیلان در ارزیابی ملی ارتقاء درجه یافتند

پس از اعلام نتایج اعتبارسنجی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار بیمارستان دولتی گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، موفق به ارتقای درجه بیمارستانی شدند.

معاون درمان دانشگاه در این باره گفت: در زمان حاضر ، ۲۶ بیمارستان دولتی در استان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند که در اعتباربخشی ملی سال جاری، ۱۱ بیمارستان دولتی استان موفق به دریافت گواهینامه بیمارستان درجه یک شدند.
محمدتقی آشوبی افزود: سه بیمارستان الزهرا (س)، ۱۷ شهریور رشت و شهید نورانی تالش امسال از درجه دو به بیمارستان درجه یک ارتقا پیدا کردند و بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل نیز ازدرجه سه به درجه دو ارتقا یافت.
وی بیان داشت: برای اخذ گواهینامه درجه یک، بیمارستان ها باید در هشت محور پیشگیری و بهداشت، مدیریت خدمات پاراکلینیک، رعایت حقوق گیرنده خدمت، مدیریت اطلاعات، مدیریت خدمات پرستاری، مدیریت دارو و تجهیزات، مدیریت و رهبری و مراقبت و درمان حداقل نمره لازم را کسب کنند.
وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بر این است تا در سال آینده نیز بیمارستان های استان از ارتقای درجه مطلوب و با شان و منزلت مردم گیلان برخوردار شوند.
معان درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمان بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: تکریم و رضایتمندی مراجعان بیمارستان ها به ویژه بیماران از اولویت های اصلی دست اندرکاران این دانشگاه است.
۲۶ بیمارستان دولتی در استان گیلان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.