تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 9:53
کد خبر : 22229

تصویب پنج لایحه در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی رشت

تصویب پنج لایحه در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی رشت

یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت دیروز (یکشنبه) به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران، برگزار شد که پنج لایحه به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت درباره برگزاری جلسه دیروز بیان کرد: در این جلسه هشت طرح و لایحه با موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت که پنج طرح با رای اکثریت اعضا، به تصویب رسید.
فاطمه شیرزاد افزود: بودجه سال ۹۶ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان ، لایحه های اخذ تمدید مجوز باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت، کمک مالی به یکی از شهروندان، جابجایی دکه کیوسک مطبوعاتی در منطقه سه رشت و حمایت مالی به هیات مذهبی متوسلان سالار عشق علمدار کربلا بابت حادثه آتش سوزی خیمه روز عاشورا در میدان شهرداری رشت و مصدومیت کودک هفت ساله به تصویب رسید.
به گفته شیرزاد ، لایحه واگذاری واحد آپارتمان به دفتر جمعیت دفاع از مظلومان فلسطین ، پرداخت غرامت به یکی از شهروندان و نیز لایحه هبه ساختمان مسکونی حمایت افراد تحت پوشش بهزیستی برای بررسی بیشتر مسکوت ماند.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت همچنین خاطرنشان کرد: لایحه پرداخت غرامت به یکی از شهروندان بابت اجرای پروژه بازگشایی معابر در منطقه یک رشت نیز به صورت دو فوریت رای نیاورد و به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.
جلسه دیروز (یکشنبه) شورای اسلامی کلانشهر رشت به صورت غیرعلنی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۵ عضو دارد. کلانشهر رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.