تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 9:59
کد خبر : 21701

بهره‌برداری از ۱۱ واحد مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه رضوانشهر

بهره‌برداری از ۱۱ واحد مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه رضوانشهر

۱۱ واحد مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه رضوانشهر به بهره‌برداری رسید.

 فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر عصر دیروز در جریان افتتاح ۱۱ واحد مسکن محرومان در این شهرستان اظهار کرد: سپاه قدس گیلان ساخت یک هزار واحد مسکن محرومان زیرپوشش کمیته امداد آغاز کرده است که از این تعداد ۵۰ واحد مربوط به شهرستان رضوانشهر است که باهمت بسیج سازندگی ناحیه و گردان امام حسین (ع) و بسیجیان عزیز تا به امروز تعداد ۴۳ واحد افتتاح‌شده است.

سید اکبر قاسمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که این انقلاب و نظام مدیون پابرهنه‌هاست تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم برطرف شود وزندگی سالم و بدون دغدغه را برای آن‌ها فراهم کنیم و امام راحل نیز تأکیدات فراوانی مبنی بر اینکه محرومان و مستمندان در جامعه ما مظلوم و بی پناه هستند داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده هر جا در کنار هم باشیم وهم صدا شویم و برای رضای خدا کار کنیم کارها به‌خوبی پیش می‌روند.

قاسمی یکی از کارهای بسیار لازم و واجب که توسط سپاه ناحیه دنبال می‌شود نگاه به مناطق محروم و طبقات مستضعف کشور و شهرستان‌ها دانست و گفت: سپاه ناحیه تاکنون توانسته ۴۳ واحد مسکن محرومان که زیرپوشش کمیته امداد هستند را تحویل دهند و مابقی مسکن محرومان تا پایان سال ۹۶ تحویل مدد جویان می‌شود که این واحدها با متراژ ۵۰ متری و بااعتبار ۲۵ میلیون تومان  ساخته‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.