تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 10:36
کد خبر : 20704

هفته آینده ملی پوشان کشتی ساحلی انتخاب می‌شوند/ امیدواریم تعداد مدال‌های بیشتر از سال گذشته شود

هفته آینده ملی پوشان کشتی ساحلی انتخاب می‌شوند/ امیدواریم تعداد مدال‌های بیشتر از سال گذشته شود

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی از انتخاب ملی پوشان کشورمان تا هفته آینده برای حضور در مسابقات آمریکا خبر داد و گفت: امیدواریم تعداد مدال‌های ما نسبت به سال گذشته بیشتر شود.

فردین معصومی، با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی در آمریکا اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی برگزارشده و هفته آینده ملی پوشان ما مشخص و تیم نیز انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات سال گذشته ما در قهرمانی کشور تغییر کرده‌اند، افزود: ما باید در انتخابی تیم ملی کشتی‌ها را ببینیم و بعد در خصوص توانمندی‌های فنی کشتی گیران اظهارنظر کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: هیچ شناختی از کشتی گیران در انتخاب تیم ملی وجود ندارد و باید کشتی گیران در اردوی انتخابی تیم ملی خود را نشان دهند.

معصومی با اذعان به اینکه استعداد فنی کشتی گیران بسیار بالا است، گفت: سعی ما بر این است بهترین تیم را به کشتی ساحلی اعزام کنیم.

وی با اعلام اینکه ایران همیشه در کشتی صاحب مدال بوده، خاطرنشان کرد: کشتی گیران ما تلاش می‌کنند تا این شیرینی همیشگی را به تلخ‌کامی تبدیل نکنند.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی متذکر شد: تمرین‌هایی را برای ملی پوشان در حال تدارک هستیم که امیدواریم تعداد مدال‌های ما از سال گذشته بیشتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.