تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396 - 14:09
کد خبر : 20464

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۸ بقعه متبرکه رودسر و املش

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۸ بقعه متبرکه رودسر و املش

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح ۱۸ بقعه و امام زادگان این شهرستان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس خوبرو امروز در رودسر اظهار کرد: ایام تابستان فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و سوق دادن آن‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح بقاع متبرکه است.
وی از اجرای طرح نشاط معنوی در سطح ۱۸۸ بقعه و امام زادگان شاخص رودسر و املش خبر داد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از هفدهم تیرماه جاری به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح مذکور مراجعه کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش با اشاره به اینکه کلاس‌های طرح نشاط معنوی تا ۲۶۶ مردادماه و به مدت شش هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: دختران و پسران دانش‌آموز از رده سنی ۷ تا ۱۸ سال می‌توانند در این کلاس‌ها که شامل برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی بوده ثبت‌نام کنند.
وی به برگزاری کلاس‌های هنری و مهارتی برای بانوان و دختران اشاره کرد و افزود: اجرای طرح مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، تربیتی و اخلاقی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش از برپایی خیمه معرفت به نام شهید مدافع امنیت کشور شهید حسن عشوری در امام زادگان ماچیان خبر داد و افزود: مراجعه‌کنندگان می‌توانند مسائل شرعی خود را روحانیون مستقر در این خیمه‌ها بپرسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.