تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 13:02
کد خبر : 19560

راه اندازی بانک اطلاعاتی پزشکان برای نخستین بار در کشور در محدوده منطقه یک

راه اندازی بانک اطلاعاتی پزشکان برای نخستین بار در کشور در محدوده منطقه یک

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و نیز ارتقای سطح رضایت آنان به زودی برای نخستین بار در کشور بانک اطلاعاتی پزشکان شهر رشت در محدوده منطقه یک راه اندازی خواهد شد.

مهندس محمد پورناصرانی با اعلام خبر فوق اذعان داشت: از آن جایی که شهر رشت به عنوان مرکز استان پذیرای مراجعین و بیماران متعددی از استانهای همجوار و حتی کشورهای همسایه چون آذربایجان است، لذا در راستای رفاه حال شهروندان، میهمانان و مراجعین در توافقی با نظام پزشکی شهر رشت تشکیل بانک اطلاعاتی پزشکان و مراکز خدمات پزشکی در حال انجام است.
وی افزود: شهروندان از طریق کیوسک های سطح شهر می توانند به جستجو و مشاهده اطلاعات پزشک جهت دریافت خدمات درمانی مدنظر خود بپردازند.
وی تصریح کرد: این کار ابتدا با نصب اطلاعات در کیوسک واقع درخیابان نواب به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و به تدریج در سایر کیوسک های سطح منطقه نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه یک با تاکید بر تعمیم این بانک به سایر مشاغل در گام بعدی یادآور شد: شهرداری منطقه یک آمادگی دارد تا این طرح را برای دیگر اصناف نیز به اجرا درآورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.