تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 15:46
کد خبر : 18830

از برانکو تا ویاش بواش؛ فوق ستاره‌های یک چهارم نهایی

از برانکو تا ویاش بواش؛ فوق ستاره‌های یک چهارم نهایی

عصر روز گذشته قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و مربیان حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. مربیان شناخته شده ای که پس از گذر از مراحل مقدماتی و یک هشتم نهایی اکنون باید خود را به نیمه نهایی برسانند.

هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ رقبای خود را در این مرحله شناختند، مربیان حاضر در این هشت تیم نیز حدود دو ماه و نیم فرصت دارند تا مطالعه کافی روی رقیب خود داشته باشند، مربیانی که بسیاری از آنها در فوتبال دنیا افراد شناخته شده ای هستند.

 

با بررسی چهار نبرد مربی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه “ورزش سه”، باشید:

 

لوئیز فیلیپه اسکولاری(برزیل)، گوانگژو چین – آندره ویلاش بواش(پرتغال)، شانگهای چین

 

این نبرد را می توان معتبرترین رقابت بین مربیان حاضر در مرحله یک چهارم نهایی دانست، این دو مربی نامدار برزیلی و پرتغالی که نقطه مشترکی به نام سرمربیگری چلسی را در کارنامه خود دارند، در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در چین حضور یافتند و روی نیمکت تیم های فعلی خود نشستند، اسکولاری که پیش از این نیز سابقه حضور در تیم های آسیایی همچون القادسیه کویت، الاهلی امارات و بنیادکار ازبکستان را داشت سابقه قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ را در کارنامه خود دارد، او در دو جام جهانی روی نیمکت تیم ملی برزیل و یک جام جهانی در تیم ملی پرتغال حضور داشت و در تیمی مانند چلسی نیز به مربیگری پرداخت. اسکولاری به همراه گوانگژو در مرحله گروه با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه هفتم به مرحله بعدی صعود کرد و در یک هشتم نهایی نیز با یک پیروزی یک بر صفر و یک شکست دو بر یک توانست از سد تیم کاشیمای ژاپن بگذرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.