تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1395 - 20:16
کد خبر : 1854

پل معلق شیشه ای در چین

پل معلق شیشه ای در چین

جارستان – پل معلق با سطح شیشه ای در ارتفاع سیصد متری بر روی دره ژانگژیانژی استان هونان چین ساخته شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما پل معلق چین با سطح شیشه ای در ارتفاع سیصد متری بر روی دره ژانگژیانژی استان هونان ساخته شده است تا علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی را

جارستان – پل معلق با سطح شیشه ای در ارتفاع سیصد متری بر روی دره ژانگژیانژی استان هونان چین ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما پل معلق چین با سطح شیشه ای در ارتفاع سیصد متری بر روی دره ژانگژیانژی استان هونان ساخته شده است تا علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی را بیشتر به دیدن طبیعت زیبای این منطقه جلب کند.

این پل معلق شش متر عرض و چهارصد و سی متر طول دارد و به صورت آزمایشی به روی شماری از علاقمندان باز شده است. به علت اینکه هنوز بخشهایی  از تاسیسات جانبی این جاذبه گردشگری هنوز در دست تکمیل است، مقاومت سطح شیشه ای پل به حدی است که خودروهای سواری می توانند از روی آن عبور کنند.
resized_76628_723
 افتتاح رسمی آن در ماه ژوئیه خواهد بود. به علت شیشه ای بودن افراد می توانند زیر پای خود را ببینند و همین عبور از روی این پل را به تجربه ای نسبتا ترسناک و در عین حال مهیج تبدیل می کند. این پل و تاسیسات جانبی آن با هزینه سی و نه میلیون دلار ساخته شده است.  و با این پل با ضربات پتک نیز خراب نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.