تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 14:48
کد خبر : 15046

‼️ کپی برداری کاندیدای اصولگرا از نماد انتخاباتی روحانی

‼️ کپی برداری کاندیدای اصولگرا از نماد انتخاباتی روحانی

‼️ کپی برداری کاندیدای اصولگرا از نماد انتخاباتی روحانی محمد باقر قالیباف در حالی دو شنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری تلویزیون نماد ساعت را برای تبلیغات خود انتخاب و آن را معرفی کرد که پیش از این ستاد حامیان روحانی از این نماد رونمایی کرده بود. ?ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی

‼️ کپی برداری کاندیدای اصولگرا از نماد انتخاباتی روحانی

محمد باقر قالیباف در حالی دو شنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری تلویزیون نماد ساعت را برای تبلیغات خود انتخاب و آن را معرفی کرد که پیش از این ستاد حامیان روحانی از این نماد رونمایی کرده بود.

?ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی پیش از این در ۹ اردیبهشت از نماد ساعت برای کمپین« روحانی_ منتظریم» رونمایی کرده بود. این کمپین که نشان از لحظه شماری برای آغاز دولت دوم روحانی است با تاکید بر رسیدن به خواسته های مشترک عموم مردم در کمتر از چند ساعت پس از اولین همایش جوانان حامی روحانی به ترند توییتر و فضای مجازی بدل شد و برخی چهره های شاخص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همچون مصطفی تاجزاده، عبدالله رمضان زاده، محمدرضا خاتمی، الهه کولایی، احمد شیرزاد، محراب و پیمان قاسم خانی، هستی مهدوی، محمد رحمانیان، سعید روستایی، مهناز افشار، سپیده گلچین، لیلا ارشد فعال حقق زنان، خسرو صالحی فعال حقوق کودک، دکتر پیام روشنگر، عشرت قلی پور و … به نشانه حمایت از حسن روحانی به کمپین روحانی_ منتظریم پیوستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.