تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 14:10
کد خبر : 14180

شعار انتخاباتی حزب اتحاد ملت :”به عقب باز نمیگردیم”

شعار انتخاباتی حزب اتحاد ملت :”به عقب باز نمیگردیم”

✅‼️✅شعار انتخاباتی حزب اتحاد ملت در ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی حسین نورانى نژاد عضو دفتر سیاسى حزب اتحاد ملت ایران اسلامى : ?تبلیغات انتخاباتى، موضوعى وابسته به شعارها، اهداف و هویت جریانهاى سیاسى است. حزب اتحاد ملت ایران اسلامى در اولین حضور ستادی خود در انتخابات، شعار “به عقب باز نمیگردیم” را انتخاب کرده است

✅‼️✅شعار انتخاباتی حزب اتحاد ملت در ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی

حسین نورانى نژاد عضو دفتر سیاسى حزب اتحاد ملت ایران اسلامى :

?تبلیغات انتخاباتى، موضوعى وابسته به شعارها، اهداف و هویت جریانهاى سیاسى است. حزب اتحاد ملت ایران اسلامى در اولین حضور ستادی خود در انتخابات، شعار “به عقب باز نمیگردیم” را انتخاب کرده است که منظور آن به حد کافى روشن است. ما بر ادامه راه نیمه تمام دولت روحانى تاکید داریم و با دوره پربلاى پیش از آن موضع داریم.

?از سویى با توجه به تاکیدمان بر “قانونگرایى”، سمبل تابلوهاى راهنمایى و رانندگى را انتخاب کرده ایم تا با کمک آنها پیام خود را منتقل کنیم. پوستر اصلى بر روى شعار انتخاباتى حزب، با تابلوى دور زدن ممنوع مزین شده و البته در آن فلشى به نشانه “امتداد” راه که یکى دیگر از شعارهاى حزب است، دیده مى شود. سایر پیام ها نیز در دایره قرمز یا آبى که نشان هاى راهنمایى رانندگى است و جواز یا عدم جواز مفهومى را نشان مى دهند قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.