تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 20:17
کد خبر : 13364

واکنش روابط عمومی سریال «عاشقانه» به اخبار ضد و نقیض و شایعات اخیر

واکنش روابط عمومی سریال «عاشقانه» به اخبار ضد و نقیض و شایعات اخیر

در روزهای اخیر حواشی زیادی درباره توقف تولید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به وجود آمد، در پی انتشار اخبار ضد و نقیض، روابط عمومی این مجموعه یادداشتی منتشر کرد. با توجه به شایعاتی که درباره سریال «عاشقانه» به گوش می‌رسد و در روزهای اخیر شدت بیشتری نیز یافته است، روابط عمومی مجموعه نمایش

در روزهای اخیر حواشی زیادی درباره توقف تولید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی به وجود آمد، در پی انتشار اخبار ضد و نقیض، روابط عمومی این مجموعه یادداشتی منتشر کرد.

با توجه به شایعاتی که درباره سریال «عاشقانه» به گوش می‌رسد و در روزهای اخیر شدت بیشتری نیز یافته است، روابط عمومی مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» بر آن شد که اطلاعیه‌ای رسمی در این خصوص تنظیم و به شرح ذیل اعلام نماید:

«طی چند ماه گذشته و علیرغم وجود نقدینگی کافی، به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و سوء مدیریتی برخی افراد که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می گردد، باعث شد تا وقفه‌ای کوتاه و گذرا، در امر تولید این پروژه به وجود آید. خوشبختانه این مسئله بلافاصله با مشاوره و ورود افراد باتجربه و متعهد در این حوزه و با پیگیری شخص منوچهر هادی که با وجود تمام مشکلات مالی متعهدانه پای این کار ایستاد، مدیریت و حل و فصل گردید و بدینوسیله اعلام می‌گردد مراحل پایانی فیلمبرداری این مجموعه، از امروز کلید می‌‌خورد و به زودی نیز پایان می‌یابد.

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می‌رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می‌کنید سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب عاشقانه باشید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.