تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 9:50
کد خبر : 129460

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات گیلان:

در این مسیر دشوار شما را تنها نمی گذاریم

در این مسیر دشوار شما را تنها نمی گذاریم
دکتر علیرضا سحرخیز (رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات گیلان) در جلسه دیدار اعضای ستادهای دکتر پزشکیان در گیلان با نماینده عالی دولت در استان گفت: برای اولین بار در تاریخ گیلان توانستیم به همدلی برسیم و یک‌صدا بر سر استانداری دکتر حق‌شناس در میان جبهه و ستاد مرکزی پزشکیان به وفاق برسیم

جارستان: دکتر علیرضا سحرخیز (رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات گیلان) در جلسه دیدار اعضای ستادهای دکتر پزشکیان در گیلان با نماینده عالی دولت در استان گفت: برای اولین بار در تاریخ گیلان توانستیم به همدلی برسیم و یک‌صدا بر سر استانداری دکتر حق‌شناس در میان جبهه و ستاد مرکزی پزشکیان به وفاق برسیم. ما خوشحالیم که فردی معتقد به گفتمان اصلاح‌طلبی استاندار شد؛ این یعنی یک نفر از ما استاندار شده‌‌است.

 

دکترسحرخیز افزود: آقای استاندار! امروز می‌خواهم از شما قول بگیرم که حتماً استان گیلان صاحب یک فرماندار زن بشود. همچنین می‌خواهم احترام فراموش شده‌ی بانوان سرزمینم به آن‌ها باز گردد.

 

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کشور، لزوم توجه ویژه به جوانان متخصص و برومند گیلان را بسیار مهم دانست و از نماینده عالی دولت خواست تا جوانان بتوانند کرسی‌های مدیریتی استان را با توانایی علمی خود ـ نه با رابطه ـ بر عهده بگیرند.

 

رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات استان گیلان اضافه کرد: درخواست دیگرم از جناب استاندار این است که نسبت به استرداد شکایات تمام دستگاه‌های دولتی علیه فعالین سیاسی و روزنامه‌نگاران اقدام شود.

 

به گزارش جارستان و به نقل از تدبیر شرق، علیرضا سحرخیز در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به مصائب دوران انتخابات و مشکلات متعدد، به دکتر حق شناس قول داد که با وجود مضیقه‌های موجود، در کنار شما می‌مانیم و در مسیر دشوار آینده شما را تنها نخواهیم گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.