تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:33
کد خبر : 128994

اولین نشست خبری سخنگوی دولت؛

خبر خوش مهاجرانی درباره آزادی زندانیان: ان‌شاءالله گشایش‌هایی را در پیش رو خواهیم داشت

خبر خوش مهاجرانی درباره آزادی زندانیان: ان‌شاءالله گشایش‌هایی را در پیش رو خواهیم داشت
اولین نشست خبری سخنگوی دولت چهاردهم امروز برگزار شد، در این نشست فاطمه مهاجرانی درباره موضوعاتی چونFATF,  تعیین استانداران، بازگشت دانشجویان به دانشگاه، عفو زندانیان، تحویل خزانه از دولت قبل به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

جارستان: اولین نشست خبری سخنگوی دولت چهاردهم امروز برگزار شد، در این نشست فاطمه مهاجرانی درباره موضوعاتی چونFATF,  تعیین استانداران، بازگشت دانشجویان به دانشگاه، عفو زندانیان، تحویل خزانه از دولت قبل به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

 

مهاجرانی سخنگوی دولت از انتصاب اولین استاندار اهل تسنن، زنان و جوانان در مناصب مختلف خبر داد و بر ادامه این روند تاکید کرد و عفو حدود ۳هزار نفر، بازگشت دانشجویان و اساتید به دانشگاه را گامی برای تحقق وفاق در کشور عنوان کرد.

 

موضوع FATF با هماهنگی مجمع تشخیص در چارچوب پیگیری است و اقدام خواهد شد، دو معاهده پالرمو و cft از FATF باقی مانده که باید به آن بپیوندیم

 

در ادامه خبرنگاری پرسید دولت درباره آنچه که تحویل گرفته شفاف سازی کند‌.

 

مهاجرانی با انتقاد از رویه ای که در کشور ایجاد شده که دولتها، دولتهای پیشین را مسئول شکستها می دانند گفت: در هر حال در آنچه که تحویل گرفته ایم، پولی نیست. با این حال امیدوارم با وفاقی که ایجاد می شود، مردم حال بهتری داشته باشند. حال مردم و سفره مردم، میزان الحراره عملکرد دولتها است. امیدوارم با اقداماتی که انجام می دهیم، مردم حال بهتری داشته باشند.

 

در حالی که اصل تفکیک قوا به رسمیت شناخته می شود ولی در کلیدواژه وفاق، همسویی و تلاش برای حل مسائل یک نکته اساسی است، جا دارد که ما همینجا از قوه قضاییه تشکر بکنیم که با آزاد کردن برخی از کسانی که در بند بودند توانستند این احساس خوب را به جامعه برگردانند که وفاق در حال اجرایی شدن در جامعه هست و از حد کلمه فراتر رفته است، ان شاءالله گشایش هایی را در پیش رو خواهیم داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.