تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 16:46
کد خبر : 128638

بازگشت «ظریف» به دولت؛

با دستور پزشکیان ادامه می‌دهم

با دستور پزشکیان ادامه می‌دهم
محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهوری که اخیرا از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، اعلام کرد که با دستور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری به فعالیت خود در معاونت راهبردی رئیس جمهور ادامه می‌دهد.

جارستان: محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهوری که اخیرا از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، اعلام کرد که با دستور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری به فعالیت خود در معاونت راهبردی رئیس جمهور ادامه می‌دهد.

 

محمدجواد ظریف از بازگشت خود به معاونت راهبردی رئیس‌جمهوری خبر داد.

 

 

محمدجواد ظریف که چندی پیش پس از انتقاد از کابینه دولت، کناره‌گیری خود را اعلام کرده بود، امروز پس از دیدار اعضای دولت با رهبر انقلاب در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 

«امروز اعضای دولت در شرایطی به ملاقات مقام معظم رهبری رفتند که بالاترین حضور بانوان و اقوام و مذاهب در هیئت دولت نشانگر صداقت و شجاعت رئیس جمهور در عمل به وعده‌های انتخاباتی بود که امیدوارم به همین شکل ادامه یابد و وفاق ملی بر پایه توسعه انسان محور و مردم بنیاد حاصل آن باشد.

 

بنده و همکارانم در شورای راهبری و کمیته‌ها افتخار داریم که نزدیک به ۷۰ درصد وزرا و معاونین رئیس جمهور و بسیاری از معاونین وزرا و سازمان‌ها نتیجه پیشنهاد‌های کارشناسی این روند شفاف و مشارکت‌پذیر بود. انشاءالله با رفع کاستی‌ها این روش نهادینه گردد.

 

پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدبرانه رئیس جمهوری و با دستور کتبی ایشان، با توکل بخدا و امید به همراهی و راهنمایی مردم بزرگوار، انجام وظیفه در معاونت راهبردی رئیس جمهور را ادامه خواهم داد.

 

از حضور دیرهنگام در دیدار رهبری پوزش می‌خواهم.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.