تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 10:08
کد خبر : 128588

تهدیدهای مکرر بازیگر سرشناس ایرانی؛

حمله به صابر ابر با چاقو

حمله به صابر ابر با چاقو
روزنامه اعتماد نوشت:«هر اتفاقی برایم بیفتد توسط «ب.ب» انجام شده است»؛ این بخشی از یادداشت صابر ابر، بازیگر سرشناس سینمای ایران است که روز جمعه دوم شهریورماه جاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. 

جارستان: روزنامه اعتماد نوشت:«هر اتفاقی برایم بیفتد توسط «ب.ب» انجام شده است»؛ این بخشی از یادداشت صابر ابر، بازیگر سرشناس سینمای ایران است که روز جمعه دوم شهریورماه جاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

 

وکیل صابر ابر در بخشی از مصاحبه‌ای که به‌طور اختصاصی با «اعتماد» داشته در مورد مزاحمت‌های این فرد می‌گوید: مزاحمت‌ها از جایی شروع می‌شود که آقای ابر ملکی در خیابان میرزای‌ شیرازی تهران برای راه‌اندازی یک کافه از این فرد اجاره می‌کند.

 

این اولین‌بار نیست که افراد سرشناس در ایران مورد مزاحمت، سرقت و تهدید قرار می‌گیرند؛ سرقت لپ‌تاپ و دوربین از هدیه تهرانی، سرقت گردنبند طلای علی دایی، سرقت کیف پریناز ایزدیار، سرقت از خانه فرهاد مجیدی، سرقت از خانه کیهان کلهر و…

 

اما تلخ‌ترین اتفاقی که برای زوج سینمای ایران می‌افتد و منجر به جنایتی وحشتناک می‌شود، مربوط به قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر است؛ حالا با گذشت حدود یک‌سال از آن جنایت، صابر ابر از تهدید خود از سوی فردی آشنا خبر می‌دهد./ اعتماد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.