تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 11:07
کد خبر : 128372

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدیرعامل داماش گیلان شد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدیرعامل داماش گیلان شد
مدیر راوبط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: حسین خبیری عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه داماش گیلان معرفی شد.

جارستان: سجاد حقدادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان برگزار شد که در نهایت و با حضور اکثریت اعضاء، حسین خبیری به عنوان مدیر عامل باشگاه داماش گیلان منصوب شد.

 

وی افزود: خبیری سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه‌های آلومینیوم اراک و خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول کشور و صعود به همراه این ۲ تیم به لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

 

حقدادی ادامه داد: با توجه به انتخاب مدیرعامل باشگاه، به زودی سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان نیز معرفی خواهد شد تا این تیم با جذب بازیکنان موردنظر، بتواند با قدرت در رقابتهای لیگ دسته یک کشور حضور یابد.

 

وی بیان کرد: این در حالی است که در ابتدای هفته جاری نیز از سوی نصیر نعیمی‌پور مالک رسمی باشگاه داماش گیلان، عباس قمی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این باشگاه، مجتبی دهنادی، حسن ریواز و بهنام قربانی زیکساری به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان معرفی شدند.

 

مدیرروابط عمومی باشگاه داماش گیلان بیان کرد: همچنین سیدحمید سجادی وزیر اسبق ورزش و جوانان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده مدال‌های طلای رقابتهای دو و میدانی آسیا در دهه ۶۰ و ۷۰، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.