تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 17:02
کد خبر : 128195

چرا نوبخت گزینه ایده آل برای وزارت آموزش و پرورش است؟

چرا نوبخت گزینه ایده آل برای وزارت آموزش و پرورش است؟
چند هفته گذشته از انتخابات ریاست جمهوری خبرها از گوشه کناره حکایت از معرفی محمدباقر نوبخت حقیقی نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،  رئیس سازمان برنامه وبودجه و سخنگوی دولت حسن روحانی به عنوان یکی از گزینه های وزارت آموزش و پرورش می دهد. 

اختصاصی جارستان: در چند هفته گذشته از انتخابات ریاست جمهوری خبرها از گوشه کناره حکایت از معرفی محمدباقر نوبخت حقیقی نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،  رئیس سازمان برنامه وبودجه و سخنگوی دولت حسن روحانی به عنوان یکی از گزینه های وزارت آموزش و پرورش می دهد.

 

نوبخت که کار خود را از همین آموزش و پرورش شروع کرد و پله های ترقی را از دبیری سر کلاس درس، مدیریت دبیرستان شهید بهشتی رشت گرفته و مدیرکلی آموزش و پرورش در یکی از شهرستانها شروع کرد و از همین نقطه رهسپار مجلس شد تا چندین دوره نماینده ثابت مردم رشت در مجلس باقی بماند تا آنجا که در ادامه کار تا سمت معاونت ریاست جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه را نیز تجربه کند

 

وی که در در کنار سمت های مختلفش عضویت در هیئت علمی معتبر ترین دانشگاههای کشور و تدریس آمار و اقتصاد را ادامه داد، حالا  که یک فرهنگی اقتصاددان به شمار میرود و تجربه سالها نمایندگی مجلس و سازمان برنامه و بودجه را با خود به یدک می کشد و آنچه که امروز جامعه فرهنگی کشور نیاز به همچون فردی را در کرسی وزارت احساس میکند، این امر موجب شد که استقبال بخش عظیمی از فرهنگیان کشور را با خود همراه داشته باشد.

 

یکی از دلایلی که  بر مزیت این موضوع می افزاید از  قدم هایی که وی در دوران تصدی سازمان برنامه و اقدامات وی برای همسان سازی حقوق ها انجام شد نام برد.

 

حالا او کسی است که فعالیت در آموزش و پرورش را از دبیری سر کلاس شروع کرد و مدیریت آموزشگاه و مدیر کلی اداره را هم تجربه کرده و آنچه جامعه فرهنگی کشور دغدقه دارد با پوست و گوشت خود لمس می کند و چیزی که نباید از آن غافل شد این که ودر این سالها هیچ وقت از کلاس درس نیز فاصله نداشت.

 

واما در ادامه باید دید در ادامه گزینه پیشنهادی رئیس جمهور بعد از گذشتن از سد رأی اعتماد  همان گزینه مقبول فرهنگیان خواهد بود یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.