تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 10:17
کد خبر : 128134

افشاگری کرباسچی از فشارها به پزشکیان؛

تهدید می‎کنند اگر فلان نشود، جلو رأی اعتماد را میگیریم

تهدید می‎کنند اگر فلان نشود، جلو رأی اعتماد را میگیریم
غلامحسین کرباسچی با اشاره به چالش های پیش روی مسعود پزشکیان گفت: ایشان در همه زمینه‌ها چالش دارد و این‌گونه نیست که بدون چالش باشد

جارستان:«غلامحسین کرباسچی» با اشاره به چالش های پیش روی مسعود پزشکیان گفت: ایشان در همه زمینه‌ها چالش دارد و این‌گونه نیست که بدون چالش باشد. الان در انتخاب نیروها، کلی مشکل دارد. در بین تمام افراد حتی آن‌هایی که علیه دکتر پزشکیان فعالیت کردند، توقع ایجاد شده تا در کابینه ایشان حضور داشته باشند؛ کسانی که بیشترین فعالیت تخریبی را علیه ایشان کردند، به زبان درآمده‌اند.

 آقای دکتر پزشکیان وعده‌های داده و مردم منتظرند ببینند آدمی که گفته گردنم را پای این حرف‌ها می‌گذارم چه می‌کند؟ به نظر من اولین و راحت‌ترین مسأله ایشان، مسئله رفع فیلترینگ است. معنا ندارد در شرایط معمولی در کسب و کار مردم اختلال وارد شود.

 

دکتر پزشکیان در دوران تبلیغات، تعبیر بسیار خوبی داشتند که باید برویم به آدم‌های متخصص تمنا و خواهش کنیم که اگر واقعاً کاری از آن‌ها برمی‌آید، مسئولیت قبول کنند. اما این‌ها که با اصرار و تماس تلفنی با تک تک اعضای کمیته‌ها و شورای راهبری، با تحت فشار قرار دادن خود آقای پزشکیان، با تهدید کردن به این‌که اگر فلان جور نشود در مجلس فلان کار می‌کنیم و جلو رأی اعتماد را می‌گیریم، معلوم است که احساس وظیفه به اینجا که نمی‌کشد و مسائلی غیر از احساس وظیفه در آن‌ها مطرح است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.