تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 17:56
کد خبر : 127983

دکتر علیرضا سحرخیز خبر داد؛

پیگیری اصلاح طلبان بر مطالبات جدی مردم از دولت دکتر پزشکیان

پیگیری اصلاح طلبان بر مطالبات جدی  مردم از دولت دکتر پزشکیان
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات در گیلان گفت: اصلاح طلبان پیگیر مطالبات جدی و به حق مردم از دولت عدالت و انصاف دکتر پزشکیان خواهند بود

جارستان: دکتر علیرضا سحرخیز رئیس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات استان گیلان در گفتگو با تدبیر شرق  گفت: مردم گیلان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ، با رای بیش از ۶۴ درصدی از مجموع آرای ماخوذه به دکتر پزشکیان، عملا استان را متمایز از سایر نقاط کشور کردند.

 

سحرخیز با گله از برخی کج سلیقگی ها از سوی چند فرد معدود دارای مسئولیت در انتخابات ، از رعایت انصاف و همکاری کلیه دستگاههای نظارتی در ایام انتخابات ریاست جمهوری قدردانی نمود.

 

عضوشورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: قطعا اصلاح طلبان در کنار افکار عمومی پیگیر مطالبات جدی و به حق مردم از دولت “عدالت و انصاف “ دکتر پزشکیان خواهند بود. وی با ابراز امیدواری در به کارگیری افراد شایسته و کاردان در مناصب مختلف خاطرنشان نمود که دیگر اجازه کارآموزی و ماجراجویی به برخی مدیران تاریخ مصرف گذشته در کشور و به خصوص در گیلان را نخواهیم داد.

 

عضو ارشد جبهه اصلاحات در پایان افزود:تغییر نسلی و استفاده از جوانان اعم از مردان و زنان معتقد به گفتمان دولت دکتر پزشکیان در کنار تحصیل مشورت مجربین و افراد با سابقه و کاربلد در اداره امور ، غایت و‌هدف جدی کارگزاران دولت چهاردهم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.