تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 18:42
کد خبر : 127465

انتخابات ریاست جمهوری و لزوم تغییر در مسیر اجرایی کشور

انتخابات ریاست جمهوری و  لزوم تغییر در مسیر اجرایی کشور
نگاهی به عملکرد سه ساله کابینه رییس جمهور فقید جناب آقای رییسی حاکی از این است که نوع نگرش اصولگرایی ایشان به ویژه نگاه ویژه به جبهه پایداری و طیف دانشگاه امام جعفرصادق نتوانست توفیقی در اداره کشور و مهار تورم و بهبود کسب و کار و سایر شعارهای داده شده در انتخابات سال ۱۴۰۰ داشته باشد.

جارستان:  سارنگ حسنپور/نگاهی به عملکرد سه ساله کابینه رییس جمهور فقید جناب آقای رییسی حاکی از این است که نوع نگرش اصولگرایی ایشان به ویژه نگاه ویژه به جبهه پایداری و طیف دانشگاه امام جعفرصادق نتوانست توفیقی در اداره کشور و مهار تورم و بهبود کسب و کار و سایر شعارهای داده شده در انتخابات سال ۱۴۰۰ داشته باشد.

افزایش بی رویه قیمت ارز و سکه بهار آزادی و حجم نقدینگی که منجر به رشد فزاینده تورم در کشور گردید و ناتوانی تیم اقتصادی دولت سیزدهم که نتوانست در بزنگاهها از سفره و معیشت مردم و قشر ضعیف جامعه صیانت کند و روز به روز سفره و سبد خرید مردم کوچکتر شد.

 

در بعد بین الملل دولت رییس جمهور فقید در سال ۱۴۰۰ ادعای تعیین تکلیف نمودن برجام را داشت و کسانیکه وضعیت کشور را به برجام گره زده بودند را نالایق و بی تدبیر عنوان می نمودند که بعد از ۳ سال مشخص گردید که دولت اصولگرایی مستقر نه توانست از برجام خارج شود و نه موفق به اجرای برجام شد و صرفا به آتش زدن برجام در صحن مجلس قبل و استفاده تبلیغاتی از آن اکتفا نمود و بیشترین استفاده و منفعت را برای کاسبان تحریم و دلالان اقتصادی به ارمغان آوردند.

 

فجایعی مانند اختلاس چای دبش و تخصیص ارز دولتی و محکومیت وزیر سابق جهادکشاورزی دولت اصولگرایی رییس جمهور فقید نیز جای خود دارد که رسانه ها مفصل به آن پرداخته اند.

 

لذا با در نظر گرفتن تمام این شرایط و وضعیت اسفناک اقتصادی که کشور در آن قرار دارد نیاز است تا در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری؛ با آرای مردم ؛ تغییری در رویکردها و هدف گذاری های کشور ایجاد شود و هوای تازه ای جریان یابد تا مردم ایران با آن سبقه کهن از حداقلهای لازم برای یک زندگی آبرومند برخوردار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.