علی ربیعی
برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده
جارستان/علی ربیعی در گفت و گو با فریدون جیرانی: دوگانه تهران و غنی و فقیر با بچه جوادیه و شمال شهر شکل گرفت؛ این دوگانگی به ادبیات هم کمک کرد، فیلمفارسی به نیاز زمانه خودش پاسخ میداد. ما سنت را بد تعریف کردیم، گیرمان این است در سینمای بعد از انقلاب حضور سینماگران
جارستان/علی ربیعی در گفت و گو با فریدون جیرانی:
دوگانه تهران و غنی و فقیر با بچه جوادیه و شمال شهر شکل گرفت؛ این دوگانگی به ادبیات هم کمک کرد، فیلمفارسی به نیاز زمانه خودش پاسخ میداد. ما سنت را بد تعریف کردیم، گیرمان این است
در سینمای بعد از انقلاب حضور سینماگران زن بسیار برجسته شد، بیضایی همیشه استثناست. من سر مخملباف نزاع کردم
در دوره اصلاحات عشق وارد سینما شد ولی آخر فیلم هندی شد، در دوره اصلاحات اعتراض میکردند که چهار فیلمتان فیلم هندی شده، در دوره احمدینژاد این اعتراض را هم کسی نمیکرد
برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت؛ برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده، بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود
الان سینما دست تهیهکننده سریال گاندو است.
برچسب ها :برجام ، سینمای بعد از انقلاب ، علی ربیعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰