تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 12:08
کد خبر : 109317

رکورد عرضه بنزین در آستارا شکسته شد

رکورد عرضه بنزین در آستارا شکسته شد

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آستارا گفت: میزان فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت این شهرستان از ۱۱ تا ۱۴ خرداد ماه جاری، نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافته است. اردشیر هوشیاری روز یکشنبه در گزارش خود به ستاد خدمات سفر آستارا اظهار کرد: ۶ جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آستارا گفت: میزان فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت این شهرستان از ۱۱ تا ۱۴ خرداد ماه جاری، نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافته است.

اردشیر هوشیاری روز یکشنبه در گزارش خود به ستاد خدمات سفر آستارا اظهار کرد: ۶ جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه سی ان جی زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی آستارا فعال است و از قبل نسبت به سرویس و آماده سازی دیزل ژنراتورها برای زمان قطعی احتمالی برق، نصب و راه اندازی سامانه های هوشمند برای نازل های معیوب جهت تسریع سوختگیری، تعمیر ۲ دستگاه تلمبه، نظافت سرویس های بهداشتی جایگاه ها و تامین و ذخیره سازی فرآورده های نفتی اقدام شده است.

هر چند تاکنون آمار رسمی از شمار ورود مسافران و گردشگران استخراج نشده اما استقرار چادرهای مسافرتی در بیشتر فضاهای سبز و حاشیه بلوارهای شهر آستارا گویای حضور کم سابقه گردشگران و مهمانان است که با توجه به تسهیل شرایط کرونا، تعطیلات نیمه خرداد ماه را برای سیر و سفر مناسب دیده اند.

ورود استان گیلان از سمت اردبیل و گردنه حیران از چند روز گذشته شاهد ترافیک خودروهای سبک و سنگین است و عوامل پلیس راه و هلال احمر در نقاط مختلف این مسیر برای خدمات رسانی و تسهیل تردد حضور دارند.

مجتبی آب روشن رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا ظرفیت اقامتگاه های این شهرستان را ۱۱ هتل، سه هتل آپارتمان، ۶ مهمان پذیر، ۹۱ خانه مسافر، سه مجتمع سرگرمی و تفریحی، یک اقامتگاه بوم گردی و ۲۵ اقامتگاه بین راهی اعلام کرد.

وی گفت: به طور کلی ظرفیت اقامتگاه های رسمی با چهار هزار تخت، تکمیل شده است و در اقامتگاه های غیر رسمی نظیر پارک ها و کمپ های شهرداری ها حدود یکهزار و ۷۰۰ خانوار اسکان یافته اند.

کمیته های ستاد خدمات سفر آستارا به ریاست فرماندار این شهرستان، فعال است و تیم های نظارت و کنترل، علاوه بر اقامتگاه ها و غذاخوری ها بر بهداشت و کیفیت عرضه نان در نانوایی ها نظارت می کنند.

شهرستان گردشگرپذیر بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان ، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.