تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 17:08
کد خبر : 109199

روحانیون آستارا برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین گردهم آمدند

روحانیون آستارا برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین گردهم آمدند

نشست راهبران نهضت تبلیغ، متشکل از روحانیون اهل تشیع و تسنن و مسئولان آستارا به منظور بررسی راهکارهای مشارکت در جهاد تبیین دین و سیاست‌های ارزی دولت برگزار شد. رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا روز پنجشنبه در نشست راهبران نهضت تبلیغ در سالن اجتماعات این اداره گفت: تبلیغ و تبیین آموزه های دینی، منحصر به

نشست راهبران نهضت تبلیغ، متشکل از روحانیون اهل تشیع و تسنن و مسئولان آستارا به منظور بررسی راهکارهای مشارکت در جهاد تبیین دین و سیاست‌های ارزی دولت برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا روز پنجشنبه در نشست راهبران نهضت تبلیغ در سالن اجتماعات این اداره گفت: تبلیغ و تبیین آموزه های دینی، منحصر به روحانیان نیست و باید در این میدان وسیع از همه شخصیت ها و افراد تاثیرگذار استفاده شود.

حجت الاسلام حسینعلی رضازاده روحانیون را سربازان اسلام معرفی کرد و افزود: مبلغان باید به تناسب پیشرفت های علمی، به شیوه های مختلف و متنوع تبلیغ و تبیین تجهیز شوند و از ظرفیت رسانه ها نیز استفاده کنند.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی به دنبال توسعه مخاطبان خود است و امروزه در حوزه رسانه و ارتباطات، هر فرد یا جریانی بیشترین مخاطب را داشته باشد، تاثیرگذارتر است بنابراین نباید از تلاش برای جلب و جذب مخاطبان بیشتر غافل باشیم.

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی امام جمعه آستارا در این نشست، به شرح اهمیت جهاد تبیین و نقش علما و دانشمندان در این راستا پرداخت و گفت: دشمن برای کم رنگ کردن ارزش های دینی و ملی ما تلاش و هزینه می کند و ما باید با وقوف کامل به جایگاه و رسالت خطیر خود، هجمه های بیگانگان را خنثی کنیم.

در ادامه این نشست، فرماندار آستارا نیز به حرکت گام به گام دولت در مدیریت یارانه ها اشاره کرد و گفت: پیش از این در حوزه آرد و نان یارانه ها به آرد تعلق می گرفت و اکنون به نان اختصاص می یابد و با همت دولت کار و کرامت در توزیع عادلانه یارانه ها، نگرانی قاچاق آرد رفع می شود و کیفیت نان در آستارا ارتقا خواهد یافت.

عنایت رضایی پور افزود: مدیریت صحیح یارانه ها مانع خلق سلطان کالاها خواهد شد و هر چند دشمن با هر ابزاری از جمله ابزار رسانه به دنبال گمراه کردن مردم و بخصوص جوانان است، مبارزه روحانیان و مبلغان و اهالی رسانه در جهاد تبیین، نقش دشمن را بر آب خواهد کرد.

وی به ظرفیت های اقتصادی و مرزهای زمینی، آبی و ریلی آستارا اشاره کرد و گفت: اسکله سوم بندر نیز از مدتی قبل در حال احداث است و باید با توجه به زیرساخت ها و قابلیت ها، مشکلات شهرستان را رفع و مسیر شکوفایی و توسعه بیشتر را فراهم کنیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل قرار دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.