تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 8:48
کد خبر : 108968

جشنواره ورزشی کارکنان بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

جشنواره ورزشی کارکنان بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

طی هماهنگی بعمل آمده از سوی هیئت ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) و بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، جشنواره ورزشی پیاده روی، دومیدانی و دوچرخه سواری در پارک جنگلی سراوان برگزار شد. محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در جمع مشارکت

طی هماهنگی بعمل آمده از سوی هیئت ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) و بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، جشنواره ورزشی پیاده روی، دومیدانی و دوچرخه سواری در پارک جنگلی سراوان برگزار شد.

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در جمع مشارکت کنندگان این جشنواره گفت : فتح خرمشهر یک روز تاریخی و به یاد ماندنی می باشد و آزاد سازی خرمشهر میوه و ثمره توکل و تاسی از روش انبیاء و اولیای الهی است و با توجه به همه توطئه هایی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان اسلام صورت می گیرد ، روز هایی مانند سوم خرداد می توانند یک کارگاه آموزشی در جهت تقویت روحیه جوانمردی و ایثار و مقاومت باشند.
وی افزود: هر جا که ایثار و توکل به خدا و توجه به آموزه های دینی و اتکاء به خود باوری وجود داشته باشد ، عرصه پیروزی برای جبهه اسلام و شکست و ناامیدی برای دشمنان مهیا می شود و با ایثار و همدلی می توان بر مشکلات فایق آمد و به موفقیت های چشمگیری دست یافت.
گفتنی است در این جشنواره قائم مقام اجرائی در امور شهرستانها، معاونین، مدیران و جمع کثیری از همکاران حضور داشتند و در پایان به نفرات برتر و همچنین به قید قرعه به نفرات حاضر به رسم یادبود هدایایی اهداء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.