تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 20:29
کد خبر : 107770

در سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفت : ملحق شدن متوسط ماهانه هزار نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان

در سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفت : ملحق شدن متوسط ماهانه هزار نفر به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان

جارستان:تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در پایان سال ۱۴۰۰ به یکصد و چهار هزار نفر رسید که این تعداد ۶۹ درصد مستمری بگیران استان را تشکیل میدهند . محمدرضا رسولی رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : تعداد بازنشستگان تحت پوشش در استان از ۹۷۵۱۲ نفر

جارستان:تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در پایان سال ۱۴۰۰ به یکصد و چهار هزار نفر رسید که این تعداد ۶۹ درصد مستمری بگیران استان را تشکیل میدهند .

محمدرضا رسولی رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : تعداد بازنشستگان تحت پوشش در استان از ۹۷۵۱۲ نفر در پایان سال ۱۳۹۹ به ۱۰۴۰۰۰ نفر در پایان سال گذشته رسیده است .

وی با اشاره به اینکه این تعداد بیانگر افزایش ۶۵۰۰ نفری بازنشستگان و رشد ۶/۶ درصدی این گروه از مخاطبین میباشد افزود : عدد مذکور تنها بیانگر افزایش ریاضی در محاسبات آماری این بخش بوده و با احتساب پرونده های انتقالی و یا فوتی های این قشر که منجر به پیوستن به گروه بازماندگان شده اند میتوان اذعان داشت که بطور متوسط در هر ماه بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ نفر به جرگه بازنشستگان پیوسته اند .

رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان که بدنبال بازنشستگی معاون تعهدات این مجموعه ، عهده دار سرپرستی این حوزه نیز میباشد خاطر نشان ساخت مجموع تعداد پرونده های مستمری در استان تا پایان اسفند سال ۱۳۹۹ برابر با ۱۴۱۴۷۴ مورد بوده است که این رقم با حدود ۱۰ هزار افزایش به بیش از ۱۵۱۰۰۰ پرونده در پایان سال ۱۴۰۰ رسیده است .

محمدرضا رسولی همچنین اظهار داشت بازنشستگان حدود ۶۹ درصد مجموع مستمری بگیران در تامین اجتماعی گیلان را شامل گردیده و پس از آن پرونده های فوتی مربوط به مستمری بگیران بازمانده با ۲۷ درصد سهم قرار داشته و کمترین میزان با ۴ درصد و جمعیتی ۷۰۰۰ نفری مربوط به ازکارافتادگان است .

وی در ادامه افزود : مجموع تعداد مستمری بگیران از حیث نفری بیش از ۱۶۶ هزار نفر میباشد که مغایرت ۱۵۰۰۰ نفری آن با تعداد پرونده ها بدلیل وجود دو یا چند بازمانده در پرونده های فوتی است .

رئیس اداره مستمری های تامین اجتماعی گیلان یادآور گردید در تعداد نفرات سه گروه مستمری ها در سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۱۲ هزار نفر بوده ایم که بیانگر پیوستن متوسط ماهانه هزار نفر به افراد تحت پوشش در این گروه میباشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.