تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 22:26
کد خبر : 105455

با دستور مدیرعامل آبفای گیلان انجام شد: رفع قطعی آب شرب کوی حسینی رودبار با اجرای یکهزار متر لوله گذاری خط انتقال

با دستور مدیرعامل آبفای گیلان انجام شد: رفع قطعی آب شرب کوی حسینی رودبار با اجرای یکهزار متر لوله گذاری خط انتقال

جارستان؛ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان از رفع مشکل قطعی آب شرب کوی حسینی شهر رودبار، با دستور صریح مدیرعامل آبفای گیلان و اجرای یکهزار متر لوله گذاری خط انتقال به صورت ضرب الاجل خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان و در

جارستان؛ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان از رفع مشکل قطعی آب شرب کوی حسینی شهر رودبار، با دستور صریح مدیرعامل آبفای گیلان و اجرای یکهزار متر لوله گذاری خط انتقال به صورت ضرب الاجل خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان و در توضیح خبرهای منتشرشده در فضای رسانه ای و مجازی  ؛ مازیار غلامپور امروز گفت: طی گزارشات واصله از امور آبفای رودبار مبنی بر قطعی آب کوی حسینی، بازدیدی به همراه مدیران معاونت بهره برداری و توسعه آب از امور رودبار و منطقه مورد نظر در تاریخ ۱۰/۸/۱۴۰۰ صورت پذیرفت که طی این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی مشکل و مشخص شدن دلیل قطعی آب که فرسودگی و نشتی های فراوان خط انتقال قدیمی این منطقه بود، هماهنگی های لازم جهت خرید اضطراری و تحویل ۱۰۰۰ متر لوله PE 110 جهت اجرای خط انتقال جدید انجام شد.

وی تصریح کرد: پس از تحویل لوله مورد نظر و دستور صریح و ضرب الاجل مدیرعامل آبفای گیلان، بلافاصله امور آبفای رودبار عملیات لوله گذاری خط انتقال کوی حسینی را آغاز و در کمتر از یک هفته، علی رغم سختی کار در برخی از نقاط، این خط انتقال اجرا و وارد مدار بهره برداری شد. به گفته وی؛ با بهره برداری از خط انتقال جدید در شامگاه دوشنبه ۱۷/۸/۱۴۰۰ آب آشامیدنی حدود ۴۰۰ خانوار کوی حسینی متصل شد.

وی افزود: برای اجرای این خط انتقال بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: طی این یک هفته با تمهیدات صورت گرفته، بوسیله تانکر و بهره گیری از مخزن ذخیره محله ویایه به عنوان منبع تامین کمکی به مشترکین کوی حسینی آبرسانی می­ شد.

غلامپور گفت: در حال حاضر همکاران امور آبفای رودبار براساس دستورات مدیرعامل آبفای گیلان، اقدامات اصلاحی ثانویه برای آبرسانی با فشار مناسب برای مشترکین این محل را در دست اجرا دارند و در ادامه نیزمقرر است ظرفیت پمپاژ ایستگاه آلیزه افزایش یابد و خط انتقال ۳۰۰ میلی متری بین تاسیسات پمپاژ کوشک به مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی نیز به اندازه ۵۰۰ متر اصلاح گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.