تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 20:17
کد خبر : 105432

تصویب ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر املش

تصویب ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر املش

جارستان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان املش گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب شرب ۳ هزار مترمکعبی شهر املش تصویب شد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ سید محسن حسینی با تاکید بر افزایش توان ذخیره

جارستان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با فرماندار شهرستان املش گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب شرب ۳ هزار مترمکعبی شهر املش تصویب شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ سید محسن حسینی با تاکید بر افزایش توان ذخیره سازی آب شرب شهر املش اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی و مطالعات صورت گرفته، یک باب مخزن ذخیره ۳ هزار مترمکعبی در مجاورت مخزن فعلی این شهر ساخته می شود.

وی افزود: از مجموع اعتبارات ابلاغی در فصول مختلف و با رایزنی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه استان، در سال جاری اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی این مخزن تصویب شد.

حسینی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار و تملک زمین، عملیات ساخت این مخزن شروع می شود.

وی گفت: با احداث مخزن ۳ هزار مترمکعبی، آب آشامیدنی ۹ هزار مشترک شهر املش به صورت پایدار و با فشار مناسب تامین و توزیع می شود.

 

 

 

١٢:۴٣ – چهارشنبه ١٢ آبان ١۴٠٠ شناسه خبر : ١٩٩٧ تعداد نمایش : ۶۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.