با حضور در مرکز ۱۲۲ ؛ مدیر منطقه یک امور آبفای رشت به تماس های مردمی پاسخ داد
جارستان: مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب رشت با حضور در مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان به صورت مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رضا احسانبخش روز چهارشنبه به مدت دو ساعت به تعدادی از تماس ها و مشکلات
جارستان: مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب رشت با حضور در مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای گیلان به صورت مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رضا احسانبخش روز چهارشنبه به مدت دو ساعت به تعدادی از تماس ها و مشکلات مردم به صورت برخط پاسخ داد.
بیشترین تماس های گرفته شده با وی مربوط به حوادث فاضلاب بود.
بنابراین گزارش؛ پیرو برنامه زمان بندی پاسخگویی مدیران و در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ به تماس های مردمی پاسخ می دهند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰