تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 22:58
کد خبر : 103603

بازیکن بادران تهران به ملوان بندرانزلی پیوست

بازیکن بادران تهران به ملوان بندرانزلی پیوست

جارستان؛ محمد رستمی بازیکن فصل گذشته بادران تهران به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست. مدیر رسانه ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد رستمی با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قراردادی یکساله امضا کرد. میثم شاهین ادامه داد:

جارستان؛ محمد رستمی بازیکن فصل گذشته بادران تهران به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد رستمی با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قراردادی یکساله امضا کرد.

میثم شاهین ادامه داد: این بازیکن جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پست هافبک بازی می کند و یک بازیکن بومی محسوب می شود که سابقه بازی در تیمهای ملوان ، سپیدرود رشت و داماش گیلان را نیز دارد.

وی افزود: همچنین مهران برگزار دستیار سابق دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور نیز با عقد قراردادی به جمع کادرفنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه شد تا با عنوان مربی در این تیم حضور یابد و محمدرضا مولایی نیز به عنوان مربی بدنساز ، به جمع کادرفنی ملوان پیوست.

شاهین از تمدید قرارداد ۲ بازیکن دیگر این تیم نیز خبر داد و بیان کرد: سجاد بازگیر و محمدرضا نقدی پور هافبک های فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، رضا حیدری، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی و محمد مهری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند ضمن اینکه پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد: به هرحال مدیریت این باشگاه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بازیکنان مدنظر کادرفنی ملوان را جذب کرده تا در رقابت های فصل آتی لیگ دسته اول با قدرت بیشتری حضور یافته و سرانجام جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از سه نماینده فصل گذشته گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود که سرانجام این تیم با کسب ۴۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.