تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 17:23
کد خبر : 103510

خریدار سپیدرود باید تضمین مالی بدهد

خریدار سپیدرود باید تضمین مالی بدهد

جارستان:معاون اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: علاقمندان به خرید و در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه سپیدرود رشت باید تضمین مالی بدهند. فاضل بازیار روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گرچه هم اینک چند خریدار برای در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه سپیدرود حضور دارند، اما هیچ کدام تضمین مالی نمی دهند که با این

جارستان:معاون اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: علاقمندان به خرید و در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه سپیدرود رشت باید تضمین مالی بدهند.

فاضل بازیار روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گرچه هم اینک چند خریدار برای در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه سپیدرود حضور دارند، اما هیچ کدام تضمین مالی نمی دهند که با این وجود، هنوز با هیچ خریداری به توافق نرسیده ایم.

وی افزود:  یکی از خریداران قصد خروج امتیاز این تیم را از استان در سال های آتی دارد، خریدار دیگر تسویه حساب با طلبکاران را به آینده موکول می کند و یکی هم با وجود تشکیلات اقتصادی قدرتمند، بدهی‌های فراوان دارد.

وی ادامه داد: گرچه هر کدام از خریداران امتیازات مثبت فراوانی دارند اما همه آنها معایبی دارند و ما قصد نداریم که با دراختیار گذاشتن امتیاز باشگاه سپیدرود، مشکلات این تیم همچنان پابرجا بماند و هدف ما برطرف شدن تمامی مشکلات سپیدرود به خصوص در بخش مالی است.

معاون اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: این در حالی است که هیچ کس به اندازه اداره ورزش و جوانان مشتاق واگذاری و سامان یافتن تیم سپیدرود نیست که در این راستا نیز، تاکنون همکاری زیادی انجام داده ایم اما تلاش های انجام شده منجر به واگذاری این تیم نشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر صحبت از تضمین می شود هدف این است که دیگر مشکلاتی مثل خریداران قبلی پیش نیاید چون آنها نه تنها تیم را بین راه ترک کردند، بلکه بدهی های قابل توجهی نیز برای باشگاه به جا گذاشتند. به همین دلیل ما مصمم هستیم تا با خریدار جدید قرارداد محکمی ببندیم تا مشکلات گذشته تکرار نشود.

بازیار بیان کرد: خوشبختانه مدیریت فعلی باشگاه سپیدرود رشت بدهی را بر بدهی‌ های باشگاه انباشته نکرد و توانست قسمت اعظم هزینه‌های جاری و قراردادهای خود را پرداخت کند اما این شیوه باشگاه داری نیست و باید تکلیف هر چه سریعتر مشخص شود.

معاون اداره ورزش وجوانان گیلان یادآور شد: در چند مدت اخیر با ۲ خریدار جدی و بومی مذاکرات خوبی انجام شد که یکی از خریداران به دلیل مسائل شخصی مذاکرات را ادامه نداد اما درخواست خریدار دیگر در حال بررسی است ، اما با این وجود هر خریداری که ضمانت های لازم برای رشد و توسعه این مجموعه بدهد، به طور حتم با استقبال اداره ورزش مواجه خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۰ ساله از تیم های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور بشمار می رود که سه سال پیش موفق شده بود به رقابت های لیگ برتر صعود کند اما در همان سال  به لیگ دسته اول سقوط کرد.

اما تنزل سپیدرود به همین جا ختم نشد زیرا این تیم پس از سقوط به لیگ دسته اول، همان سال نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و فصل پیش نیز نتوانست از این رقابت ها صعود کند و در مسابقات فصل آتی نیز، باید در لیگ دسته دوم حضور یابد.

سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی؛  ۹ پیروزی ، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند تا شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دهند.

اما دلیل عمده تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر، مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چند بار این مدیریت دست به دست شد و بدهی های زیادی نیز طی این سال ها انباشته شد. هم اینک نیز وضعیت این باشگاه پرطرفدار به اداره ورزش و جوانان گیلان سپرده شده تا این اداره با یک خریدار به توافق برسد و  امتیاز این باشگاه به خریدار جدید انتقال یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.