تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 10:24
کد خبر : 103107

خوش‌نشینی هوای گرم و شرجی در آخرین نفس‌های تابستان

خوش‌نشینی هوای گرم و شرجی در آخرین نفس‌های تابستان

جارستان:با گذشت یک هفته از واپسین ماه موسم تابستان، پیش بینی هواشناسی نشان میدهد که آسمان گیلان برای روزهای آینده تا پایان هفته جاری همچنان آفتابی، گرم و شرجی خواهد بود. به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هفتگی هواشناسی گیلان، آسمان استان تا پایان هفته همچنان گرم و شرجی خواهد بود و حتی در

جارستان:با گذشت یک هفته از واپسین ماه موسم تابستان، پیش بینی هواشناسی نشان میدهد که آسمان گیلان برای روزهای آینده تا پایان هفته جاری همچنان آفتابی، گرم و شرجی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هفتگی هواشناسی گیلان، آسمان استان تا پایان هفته همچنان گرم و شرجی خواهد بود و حتی در برخی روزها نیز افزایش ۲ درجه سانتیگرادی را نیز خواهد داشت.

براساس پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان غالبا صاف تا قسمتی ابری ، گاهی ابری و وزش باد را تا پایان هفته در استان شاهد خواهیم بود ؛ ضمن اینکه در بعضی نقاط بویژه در ارتفاعات و دامنه ها رگبارهای خفیف و پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست.

آمارهای دمایی بروز رسانی شده جدول هواشناسی گیلان نشان می‌دهد در حالی که حداکثر دمای استان برای امروز یکشنبه در بعضی نقاط همچون فومن و صومعه سرا به ۳۶ درجه سانتی گراد برسد، روز پنجشنبه دمای این نقاط با حدود ۲ درجه افزایش به ۳۸ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

همچنین دمای شهر رشت مرکز استان گیلان که طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۱۹ تا ۳۵ درجه در نوسان  بوده و درخنک ترین و گرمترین ساعات روز پنجشنبه به ۲۲ تا ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

البته هواشناسی گیلان پیش بینی کرده است از روز جمعه ابرها  گستره بیشتری از آسمان استان را پوشش دهند و توامان کاهش نسبی دما و در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق را در این منطقه شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.