تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 20:13
کد خبر : 102357

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان: باید در کاهش مشکلات اجتماعی به رسانه‌ها اعتماد کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان: باید در کاهش مشکلات اجتماعی به رسانه‌ها اعتماد کرد

جارستان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان مشکلات امروز جامعه را چند وجهی توصیف کرد و گفت: در حل مسائل اجتماعی رسانه بهترین بستر محسوب می شود و باید به این فضا اعتماد کرد. سرهنگ مجید رسول زاده روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان اظهار داشت: آگاهی بخشی ، اعتماد سازی انتقال صحیح

جارستان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان مشکلات امروز جامعه را چند وجهی توصیف کرد و گفت: در حل مسائل اجتماعی رسانه بهترین بستر محسوب می شود و باید به این فضا اعتماد کرد.

سرهنگ مجید رسول زاده روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان اظهار داشت: آگاهی بخشی ، اعتماد سازی انتقال صحیح اطلاعات در فضای متشنج خبری امروز برای آرامش جامعه و مدیریت مشکلات امری حیاتی است که فقط از بستر رسانه امکان‌پذیر می باشد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: فضای اجتماعی امروز بیش از هر چیزی نیازمند آگاهی و اطلاعات سالم است که می‌توان با کمک رسانه‌ها به خصوص رسانه های دلسوز این فضا را ایجاد کرد.

برای کاهش مشکلات اجتماعی مسئولان پای کار باشند 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان مشکلات امروز جامعه را چند وجهی توصیف کرد و گفت: برای کاهش دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی لازم است مسئولان پای کار باشند.

سرهنگ رسول زاده اظهار داشت: با وجود اینکه گیلان یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود اما همانند سایر استان های دیگر، از معضلات اجتماعی گوناگونی رنج می برد.

وی ریشه اغلب معضلات و آسیب های اجتماعی گیلان به خصوص در حوزه خانواده و جوانان را اقتصادی عنوان کرد و گفت: برطرف شدن دغدغه های اقتصادی بخش قابل توجهی از نارسایی های اجتماعی را برطرف خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان همچنین به بحران کرونا به عنوان مهم ترین چالش اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و گفت:بحران کرونا نیز بر اقتصاد استان گردشگرپذیر و پویای گیلان لطمات زیادی وارد کرده که شامل خسارات عمیق به کسب و کارهای مربوط به این بخش ها وارد شده است.

سرهنگ رسول زاده در ادامه به برگزاری اتنخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه انتخابات نیز در گیلان در آرامش کامل برگزار شد و یکی از استان های برتر در این بخش بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.