پیش بینی قیمت دلار در سال جدید

پیش بینی قیمت دلار در سال جدید

در سال‌های گذشته و همراه با افزایش روزافزون تورم، ارزش ریال هم کاهش یافت و مردم برای حفظ قدرت خرید و مراقبت از سرمایه‌شان، به‌دنبال ارزهای کم‌ریسک‌تر خصوصاً دلار رفتند.

کیمیا علیزاده عضو تیم ملی بلغارستان شد

کیمیا علیزاده عضو تیم ملی بلغارستان شد

جارستان: کیمیا علیزاده، تکواندوکار ایرانی که به دلیل مخالفت با حجاب اجباری از ایران خارج شده و به عضویت تیم فدراسیون پناهندگان درآمده بود، روز گذشته در هتل مارینلا شهر صوفیه با اسلاوی بینف، رئیس فدراسیون تکواندو بلغارستان، قرارداد امضا کرد تا از این به بعد برای بلغارستان مسابقه دهد.

آیا مسجد پارک قیطریه، مسجد ضرار نیست؟

آیا مسجد پارک قیطریه، مسجد ضرار نیست؟

اکنون که احداث مسجد در پارک قیطریه نقل محافل است، تاریخ  مسجد ضرار تداعی بیشتری پیدا می‌کند. همه می دانند محل قیطریه تهران (و محله چیذر در مجاور آن) از محلات قدیمی و متدین نشین بوده است و تعداد قابل اعتنایی مسجد، حسینیه و تکیه دارد و با جمعیت فعلی منطقه، نیازی به احداث مسجد جدید نیست. اگر هم چنین نیازی احساس شود، مردم منطقه از تمکن کافی برای توسعه مساجد فعلی و یا ساخت مسجد جدید، برخوردارند و نیازمند دولت و شهرداری نیستند.

دیدار نوروزی مدیرعامل  منطقه آزاد انزلی  با استاندار گیلان
در راستای تحقق شعار سال؛

دیدار نوروزی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با استاندار گیلان

جارستان: به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه جلسات کاری مدیریت عالی سازمان با مدیران ارشد استانی؛ محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، با اسدا…عباسی، نماینده عالی دولت و استاندار گیلان، و سجاد ده ده جانی مدیرکل بازرسی استان دیدار کرده و در

چفیه  دستار شهادت،  یا دستاویز سیاست!

چفیه دستار شهادت، یا دستاویز سیاست!

حکایت چفیه در جبهه های نبرد و شهادت بود و اما امروز در عرصه سیاست و قدرت ، چفیه ابزاری برای ریا است، دستاویز سیاست برای رسیدن به قدرت است و نردبانی برای ریاست!

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
دیدار استاندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت؛

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

استاندار گیلان گفت: وحدت رویه در مدیریت شهری به همراه همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر، به پویایی و نشاط کلانشهر رشت و جلب رضایت مردم کمک می‌کند.

سیاسی

اقتصادی