اسطوره فوتبال ملی و بین المللی در رشت

تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 0:12

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و جادوگر فوتبال آسیا طی مراسمی رسمی به عنوان سرمربی تیم‌ریشه دار سپیدرود معرفی شد و در بین تشویق تماشاچیان اولین جلسه تمرینی تیم سپیدرود را برگزار‌نمود.

علی کریمی در اولین حضورش در تمرین سپیدرود گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم به زادگاه پدری‌ام خدمت کنم.من نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و خیلی خوشحالم که نمایندگان رسانه‌ها را می‌بینم.

وی افزود: هیات مدیره، هواداران، مردم و … باید دست به دست هم بدهیم و اینکه بگوییم فلانی و فلانی می‌آید دردی دوا نمی کند.۲۷ سال بود که سپیدرود به یک دسته پایین تر رفته بود اما در عرض ۲ سال با حمایت هواداران به لیگ برتر برگشت. کمک شما مردم می‌تواند خیلی کمک کند و باید این پوزیشن و رتبه را حفظ کنیم و آن را ارتقا بدهیم.

کریمی تاکید کرد: در کنار آمادگی بازیکنان ما باید در بازی‌های خانگی از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. من امیدوارم همین رویه ادامه پیدا کند و مطمئن هستم می‌توانیم خود را در شرایط خوب نگه داریم. اگر عمری برای من باقی بماند دوست دارم در سالهای آینده کاری کنیم که در این شهر ماندگار باشد. من امیدوارم اتفاقات خوبی برای سپیدرود و مردم رشت بیفتد. این تیم نماینده استان گیلان است و من از شما می‌خواهم دست به دست بدهیم که اتفاقات خوبی را برای نماینده گیلان رقم بزنیم.

همچنین جواد تن زاده در این مراسم گفت: بنده در هر کاری ورود کنم با قدرت وارد می‌شوم و اعتقادمعارفه دارم باید با یک برنامه هدفمند و سیستماتیک عمل کنیم. ما یک شورا تشکیل دادیم و به سرعت کارهای مالی را انجام دادیم و مشکل مالی نخواهیم داشت.

وی افزود: گزینه‌های زیادی داشتیم اما به دنبال کسی بودیم که هم شمالی و هم اسطوره گیلان باشد. من افتخار می‌کنم رشتی هستم و خون مردم گیلان با سپیدرود عجین شده است.کریمی سپیدرود را به جایگاه اصلی خود می‌رساند و به زودی آکادمی این باشگاه را راه‌اندازی می‌کنیم. هدف ما برای سپیدرود کسب سهمیه آسیایی برای سال‌های آینده است و صفر تا صد مسائل فنی در اختیار علی کریمی است.ما رشتی هستیم و سعی می‌کنیم رشتی‌ها را در سپیدرود حفظ می‌کنیم.

به گزارش فارس، مراسم معارفه علی کریمی در سالن آمفی تاتر هتل المپیک رشت برگزار می‌شود و در این مراسم تن‌زاده مالک باشگاه، فدایی معاون مالی، خراسانی سخنگوی باشگاه، افشین ناظمی مدیر تیم سپیدرود، علیرضا امامی‌فر و محسن سیدی سهیل حق شناس،، آرمین بیابانی آنالیزور حضور داشتند. احمد آهنگی که پیش از مدیرعامل باشگاه سپیدرود بود هم در این مراسم حضور داشتند.

نکته جالب توجه غیبت کیومرث بیات در این مراسم بود و ظاهرا وی به دلیل دلخوری در این مراسم حاضر نبوده است.

 

عکس : سعید ابراهیم‌خانی