تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 18:59
کد خبر : 99669

شهادت مسئول وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه/دستگیری قاتل

شهادت مسئول وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه/دستگیری قاتل

جارستان:مسئول وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه در پی درگیری با یکی از مراجعه کنندگان براثر ضربات چاقو به لقاءالله پیوست. به گزارش ایسنا سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز ستوانیکم «امید چائی‌پز» مسئول وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در پی درگیری با یکی از مراجعه کنندگان

جارستان:مسئول وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام وظیفه در پی درگیری با یکی از مراجعه کنندگان براثر ضربات چاقو به لقاءالله پیوست.

به گزارش ایسنا سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز ستوانیکم «امید چائی‌پز» مسئول وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در پی درگیری با یکی از مراجعه کنندگان در حین انجام وظیفه بر اثر ضربات چاقو به لقاءالله پیوست.

وی با بیان اینکه ضارب پس از ارتکاب قتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شده است، افزود: قاتل ۲۸ ساله در اقدامی جنون آمیز و ناگهانی با این مامور وظیفه‌شناس درگیر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه ستوانیکم امید چائی‌پز بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر لاهیجان به دیار باقی شتافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.