تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 17:42
کد خبر : 98596

تصادف در گیلان سه مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشت

تصادف در گیلان سه مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشت

جارستان-ایرنا؛تصادف عصر امروز یکشنبه در گیلان محور خمام خشکبیجار “کلاچای دوم” موجب مصدومیت سه نفر و فوت ۲ نفر دیگر شد. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان عصر روز یکشنبه درباره این حادثه ، اظهار داشت: با دریافت یک حادثه ترافیکی در عصر امروز در اورژانس گیلان بلافاصله تیم فوریت های پزشکی

جارستان-ایرنا؛تصادف عصر امروز یکشنبه در گیلان محور خمام خشکبیجار “کلاچای دوم” موجب مصدومیت سه نفر و فوت ۲ نفر دیگر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان عصر روز یکشنبه درباره این حادثه ، اظهار داشت: با دریافت یک حادثه ترافیکی در عصر امروز در اورژانس گیلان بلافاصله تیم فوریت های پزشکی منطقه خمام و خشکبیجار برای امدادرسانی به محل حادثه در محور خمام خشکبیجار اعزام شدند.

دکتر پیمان اسدی  با اشاره به برخورد پراید و پرشیا در این حادثه و مصدومیت سه نفر و فوت ۲ نفر دیگر خاطر نشان کرد: در این حادثه سه مرد ۵۰، ۲۵ و ۲۶ ساله از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند که  پس از دریافت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند.

وی بیان داشت: همچنین دو زن ۲۶ و ۳۰ ساله از سرنشینان پراید به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را در این تصادف از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در صورت نیاز به فوریت های پزشکی با شماره ١١۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.