تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 20:39
کد خبر : 985

کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان

کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان

جارستان- فرمانده انتظامی استان گیلان از کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند. به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع مردم محله باقرآباد در مسجد حاج صمدخان رشت با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: برگزاری این

جارستان- فرمانده انتظامی استان گیلان از کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع مردم محله باقرآباد در مسجد حاج صمدخان رشت با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: برگزاری این دیدارها موجب اشراف بیشتر مردم از وضعیت محلات می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برطرف کردن درخواست امنیتی، انتظامی و ترافیکی مردم هستیم، افزود: امروز جهاد در جبهه فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن، جبهه فرهنگی را برای مقابله با ایران اسلامی انتخاب کرده است، گفت: اجر جهادگران عرصه فرهنگی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی، نیروی انتظامی را به عنوان نیروی ایثارگر در خدمت مردم دانست و تصریح کرد: پلیس ایران اسلامی متفاوت با پلیس دیگر کشورها است.

میرحیدری با تصریح بر اینکه پلیس باید حافظ، امین و خدمتگزار و حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی مردم باشد، ادامه داد: پلیس به دنبال رسیدن به آرمان‌های معنوی خود است.

وی با تصریح بر اینکه پلیس در مکتب اسلام باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کند، یادآور شد: مردم پشتوانه مستحکم پلیس هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان، توفیق‌های کسب شده این نیرو را حاصل از خود گذشتگی ماموران انتظامی و پشتیبانی مردم دانست.

وی وفاق بین دستگاه‌های اداری، انتظامی و نظامی را موجب حرکت‌های مثبت در حفظ حقوق اجتماعی مردم عنوان کرد و گفت: پیشگیری از جرایم باید آگاه‌سازی عمومی انجام شود.

میرحیدری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های تکفیری و تروریستی هرگز موفق به رسوخ در ایران اسلامی نشده است، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی ایران اسلامی را به امن‌ترین کشور منطقه مبدل کرده است.

وی از کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و متذکر شد: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند.

فرمانده انتظامی استان گیلان، کاهش آمار مواد مخدر و مصرف‌کنندگان آن را سبب افزایش نشاط جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در نبرد فرهنگ با ضد فرهنگ خاکریزها نباید تغییر کند.

وی یادآور شد: همه باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشیم و نسبت به یکدیگر احساس مسؤولیت کنیم.

میرحیدری با اشاره به اجرای طرح فرهنگی گیلان‌مطهر تصریح کرد: طرح‌های فرهنگی گیلان‌مطهر با محوریت روحانیت در مراکز تفریحی گیلان در حال اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.