تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 9:53
کد خبر : 97657

صادق اشرفی:امیدوارم در فرانسه تعداد سهمیه‌های المپیک را بیشتر کنیم/ صرفا برای گرفتن پاداش به دنبال مدال توکیو نیستیم

صادق اشرفی:امیدوارم در فرانسه تعداد سهمیه‌های المپیک را بیشتر کنیم/ صرفا برای گرفتن پاداش به دنبال مدال توکیو نیستیم

جارستان-برنا:صادق اشرفی، عضو تیم ملی ریکرو ایران درباره عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های جام جهانی لوزان سوئیس در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: رقابت های جام جهانی همواره از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می شود و این دوره هم در همین سطح بود و کار آسانی نداشتیم. در بخش

جارستان-برنا:صادق اشرفی، عضو تیم ملی ریکرو ایران درباره عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های جام جهانی لوزان سوئیس در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: رقابت های جام جهانی همواره از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می شود و این دوره هم در همین سطح بود و کار آسانی نداشتیم. در بخش تیمی عمکردمان خوب بود هرچند که نتیجه را به حریف واگذار کردیم اما اختلاف مان کم بود و این نشانه خوبی است و ما را به آینده امیدوار می کند.

او درباره با اشاره به رقابت های گزینشی المپیک ادامه داد: مرحله بعدی مسابقات اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور فرانسه خواهد بود. البته بخشی از این رویداد هم مربوط به مسابقات انتخابی المپیک توکیو خواهد بود. فدراسیون جهانی هم در تلاش است تحت هر شرایطی این مسابقات را برگزار کند تا در فاصله یک ماه مانده به مسابقات تکلیف المپیکی ها هم مشخص شود.

اشرفی عنوان کرد: تیروکمان کشورمان فعلا یک سهمیه بیشتر به دست نیاورده است که آنهم توسط آقای وزیری بود. اینکه چه کسی قرار است راهی المپیک شود را دقیق نمی دانم فدراسیون چه ساز و کاری در پیش خواهد گرفت اما امیدوارم در فرانسه تعداد سهمیه ها را بالا ببریم و یک تیم قدرتمند راهی توکیو شویم.

عضو تیم ملی ریکرو در پایان در رابطه با پاداش تعیین شده برای سکوی المپیک گفت: رقم تعیین شده بسیار خوب است و قطعا برای رشته های مانند ما که فعلا شانس گرفتن سهمیه دارند انگیزه بخش است ولی این پاداش ها آرزوی ۱۰۰ درصدی یک ورزشکار نیست و بیشتر دوست داریم مدال المپیک را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.