تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 11:00
کد خبر : 97336

سقوط از ارتفاع؛ علت مرگ مستند ساز حیات وحش در ساری

سقوط از ارتفاع؛ علت مرگ مستند ساز حیات وحش در ساری

جارستان-ایسنا:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ یک تصویربردار ۳۰ ساله حیات وحش در منطقه “سی اسوه کیاسر” به دلیل سقوط از کوه در تاریکی شب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی بخش کیاسر ساری در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه

جارستان-ایسنا:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ یک تصویربردار ۳۰ ساله حیات وحش در منطقه “سی اسوه کیاسر” به دلیل سقوط از کوه در تاریکی شب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی بخش کیاسر ساری در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس، مبنی سقوط از ارتفاع یکی از تصویربرداران حیات وحش در منطقه صعب العبور “سی اسوه کیاسر”، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله پس از حضور در محل حادثه با انجام تحقیقات لازم دریافتند، مرد ۳۰ ساله اهل تهران به اتفاق یکی از همکاران خود برای تصویر برداری از حیات وحش به این محل اعزام شد که به دلیل تاریکی هوا در ساعت ۲۲ شب گذشته از ارتفاع سقوط کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از فوت تصویربردار ۳۰ ساله حیات وحش به دلیل شدت جراحت وارده خبرداد و تصریح کرد:جسد متوفی به کمک یگان های امدادی برای بررسی علل مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.