تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 12:51
کد خبر : 97191

رودخانه «پسیخان» رشت باز هم قربانی گرفت/ غرق شدن زن جوان

رودخانه «پسیخان» رشت باز هم قربانی گرفت/ غرق شدن زن جوان

جارستان-ایسنا:رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: روز گذشته رودخانه «پسیخان» رشت باز هم قربانی گرفت و یک زن جوان را به کام مرگ برد. شهرام مومنی از غرق شدن یک زن جوان در رودخانه پسیخان خبر داد و افزود: عصر روز گذشته در پی تماس های مردمی  مبنی بر غرق شدن یک زن جوان در رودخانه

جارستان-ایسنا:رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: روز گذشته رودخانه «پسیخان» رشت باز هم قربانی گرفت و یک زن جوان را به کام مرگ برد.

شهرام مومنی از غرق شدن یک زن جوان در رودخانه پسیخان خبر داد و افزود: عصر روز گذشته در پی تماس های مردمی  مبنی بر غرق شدن یک زن جوان در رودخانه «پسیخان» رشت تیم غواصی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: قبل از رسیدن تیم غواصی، مردم محلی جسد زن جوان غرق شده را از آب بیرون آورده بودند.

مومنی ادامه داد: جسد هم اکنون در پزشکی قانونی رشت است و زمان دقیق غرق شدن این فرد به زودی اعلام می شود.

وی تصریح کرد: طبق گفته افراد محلی زن جوان به همراه دو زن دیگر وارد رودخانه شده بود که خوشبختانه دو زن دیگر از غرق شدن نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: بارها از مردم خواسته‌ایم که در چنین مکان های حادثه خیز شنا نکنند اما همچنان شاهد هستیم که به خصوص افرادی که به فنون شنا وارد نیستند برای شنا و یا آب تنی وارد رودخانه پسیخان می‌شوند که کاری بسیار خطرناک است.

وی از مردم و مسئولین ادارات مربوطه خواست با توجه به جریان تندی که آب این رودخانه دارد، نسبت به  رعایت نکات ایمنی حساس‌تر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.