تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 18:00
کد خبر : 96988

حادثه ترافیکی در گیلان هشت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

حادثه ترافیکی در گیلان هشت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

جارستان-ایرنا:۲ مورد حادثه جاده‌ای امروز چهارشنبه در جواهردشت و رشت استان گیلان هشت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان روز چهارشنبه درباره این حادثه گفت: صبح امروز حادثه ای مبنی بر دریافت امداد به این مرکز اطلاع داده شد که بلافاصله سه تیم فوریت های پزشکی

جارستان-ایرنا:۲ مورد حادثه جاده‌ای امروز چهارشنبه در جواهردشت و رشت استان گیلان هشت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان روز چهارشنبه درباره این حادثه گفت: صبح امروز حادثه ای مبنی بر دریافت امداد به این مرکز اطلاع داده شد که بلافاصله سه تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه در محور کلاچای – سیاهکلرود اعزام شدند.

پیمان اسدی با بیان اینکه در این حادثه به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سقوط به دره چهار نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان های شهید انصاری رودسر و امام سجاد رامسر منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه یک نفر قبل از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اشاره به امدادرسانی فوریت های پزشکی گیلان در حادثه ترافیکی دیگری در رشت اظهار داشت: در این حادثه که به دلیل برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید در رشت اتفاق افتاد چهار نفر مصدوم شدند.

دکتر اسدی خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامان پیش بیمارستانی توسط تیم فوریت های پزشکی اعزامی ، مصدومان این حادثه شامل دو کودک، یک مرد و یک زن به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند.

وی از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

اورژانس ۱۱۵ گیلان با برخورداری از ۵۴۱ نیروی انسانی، ۶۷ پایگاه شهری و جاده ای، ۱۳۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی آماده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.