تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 16:58
کد خبر : 966

تصویب راه‌اندازی ۱۸ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد فومن

تصویب راه‌اندازی ۱۸ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد فومن

جارستان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از تصویب راه‌اندازی ۱۸ رشته تحصیلی در این مرکز علمی خبر داد. سید سجاد گشتی در گفت‌وگو با فارس در فومن با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیگیری می‌شود، اظهار کرد: مصوبه راه‌اندازی ۱۸ رشته جدید از سازمان مرکزی در

جارستان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از تصویب راه‌اندازی ۱۸ رشته تحصیلی در این مرکز علمی خبر داد.

سید سجاد گشتی در گفت‌وگو با فارس در فومن با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیگیری می‌شود، اظهار کرد: مصوبه راه‌اندازی ۱۸ رشته جدید از سازمان مرکزی در دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت اخذ شد.

وی هشت رشته را شامل کارشناسی ارشد، معماری، رایانه، نرم‌افزار، عمران، سازه‌های هیدرولیکی، مکانیک، آی‌. تی و آموزش ریاضی دانست و افزود: ۱۰ رشته دیگر نیز در دوره کارشناسی پیوسته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت ایجاد آزمایشگاه بتن و مقاومت مصالح ساختمانی در این واحد دانشگاهی را از اقدام‌های مهم عنوان کرد و گفت: با وجود این آزمایشگاه، دانشگاه آزاد فومن و شفت عضو شبکه فن‌آوری‌های راهبردی ریاست جمهوری شده است.

وی با بیان اینکه اکنون در گیلان سه واحد دانشگاهی فومن، رشت و لاهیجان عضو شبکه مذکور هستند، تصریح کرد: ساختمان آموزشی واحد فومن در جاده سروان و ابتدای شهر در حال ساخت است.

گشتی با اشاره به اینکه میزان پیشرفت احداث ساختمان دانشگاه فومن و شفت از ۴۶ درصدی به ۷۵ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده این پروژه به اتمام برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.