تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 21:49
کد خبر : 92807

مدیر جهاد کشاورزی رشت: تزریق هورمون به مرغ‌ها شایعه است

مدیر جهاد کشاورزی رشت: تزریق هورمون به مرغ‌ها شایعه است

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر جهاد کشاورزی رشت گفت: تزریق هورمون به مرغ ها شایعه است و نباید رشد مرغ روز را با مرغ محلی مقایسه کرد. مسعود اسدی‌پرور در این باره گفت: برای ثابت نگه داشتن قیمت مرغ تلاش شبانه روزی زیادی در حال انجام است و خوشبختانه کارنامه خوبی در این زمینه

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیر جهاد کشاورزی رشت گفت: تزریق هورمون به مرغ ها شایعه است و نباید رشد مرغ روز را با مرغ محلی مقایسه کرد.

مسعود اسدی‌پرور در این باره گفت: برای ثابت نگه داشتن قیمت مرغ تلاش شبانه روزی زیادی در حال انجام است و خوشبختانه کارنامه خوبی در این زمینه کسب کردیم.

وی افزود: رشت سه کشتارگاه صنعتی دارد و نمایندگان جهاد کشاورزی رشت در این کشتارگاه ها مستقر هستند.

اسدی پرور با بیان اینکه شهرستان رشت ۴۰ درصد تولید مرغ مازاد را دارد، ادامه داد: مرغ مازاد تولید شده در شهرستان رشت به سایر استان ها از جمله تهران می رود.

وی افزود: صنعت مرغداری رشت برای تامین مرغ مورد نیاز مردم رو سفید شد و گاهی که وقفه‌ای پیش می‌آمد به دلیل خروج مرغ به صورت غیرمجاز از شهرستان بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: شهرستان رشت روزانه ۱۰۵ تن مرغ تولید می کند و برای گسترش صنعت مرغداری شرایط آب و هوایی مطلوبی دارد.

اسدی‌پرور در خصوص تمهیدات لازم برای تامین مرغ ماه مبارک رمضان از افزایش ۳ تا ۴ درصدی جوجه‌ریزی خبر داد و گفت: مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

وی گفت: شهرستان رشت ۱۴۳ واحد مرغ گوشتی دارد و مرغ‌های بسیار باکیفیت در این شهرستان تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: تزریق هورمون به مرغ‌ها شایعه است این درحالیست که وراثت این مرغ‌ها به گونه ای است که ظرف ۴۰ روز به مرز بالای دو کیلو گرم می‌رسند و نباید با مرغ محلی مقایسه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.