تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 9:28
کد خبر : 897

پخت کیک زیست‌محیطی در بندر انزلی

پخت کیک زیست‌محیطی در بندر انزلی

جارستان- شهردار بندر انزلی از پخت کیک ۳۲ متری زیست‌محیطی با هزینه شخصی یکی از شهروندان این شهر در جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی خبر داد. به گزارش فارس، رضا پورشعبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی گفت: امسال بیش از ۸۰ غرفه در نمایشگاه جشنواره مذکور به منظور فعالیت‌های فرهنگی

جارستان- شهردار بندر انزلی از پخت کیک ۳۲ متری زیست‌محیطی با هزینه شخصی یکی از شهروندان این شهر در جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی خبر داد.

به گزارش فارس، رضا پورشعبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی گفت: امسال بیش از ۸۰ غرفه در نمایشگاه جشنواره مذکور به منظور فعالیت‌های فرهنگی دایر شده است.

وی یکی از دستاوردهای بزرگ جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی را برپایی غرفه‌هایی با موضوع اجتماعی عنوان کرد و افزود: گروه‌های مردم‌نهاد در بخش آسیب‌پذیر جامعه در غرفه‌های نمایشگاه جشنواره مذکور حضور دارند.

شهردار بندر انزلی از اختصاص غرفه‌هایی به انجمن حمایت از بیماران کلیوی در نمایشگاه جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی خبر داد و اضافه کرد: انجمن حمایت از زندانیان، بهزیستی و … در نمایشگاه مذکور غرفه دایر کردند.

پورشعبان با بیان اینکه جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی با رویکرد اجتماعی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخشی از منافع جشنواره به بخش آسیب‌پذیر جامعه اختصاص داده شده است.

وی به تامین بیش از ۷۵ درصد از هزینه جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی توسط حامیان این جشنواره اشاره کرد و گفت: بیشتر حامیان جشنواره مذکور اهل انزلی هستند.

شهردار انزلی با اشاره به پخت کیک ۲۰ متری زیست‌محیطی در نخستین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی در سال ۹۴ خاطرنشان کرد: کیک مذکور با هزینه شهرداری بندر انزلی پخت شده است.

پورشعبان به پخت کیک ۳۲ متری زیست‌محیطی در جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: کیک مذکور با هزینه شخصی یکی از شهروندان انزلی پخته می‌شود و این امر نشان می‌دهد جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی مسیر و رویکرد مردمی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی با رویکرد زیست‌محیطی برگزار می‌شود، اظهار کرد: حمایت از صنعت گردشگری در شهر بندر انزلی از اهداف برگزاری جشنواره مذکور است.

شهردار بندر انزلی به رویکرد اجتماعی جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم رویکردهای مورد نظر را در جشنواره مذکور محقق کرده و به آن عمل کنیم، اقدام بزرگی انجام شده است.

پورشعبان با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری در این بخش محسوب می‌شود، تصریح کرد: تمام فعالیت‌های شهرداری بندر انزلی باید دارای بسته‌های فرهنگی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.